اردبیل؛

شرکت بیش از 2 هزار و 600 سازمان مردم‌نهاد در کارگاه‌های طرح آموزشی متمرکز

مشاور وزیر و معاون سازمان‌های مردم نهاد مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور گفت: در قالب برگزاری کارگاه‌های طرح آموزشی متمرکز، تا به امروز بیش از ۲۶۰۰ سازمان نهاد از سراسر کشور در این کارگاه‌ها شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهمن مشگینی در کارگاه طرح آموزشی متمرکز برای سازمان‌های مردم نهاد اردبیل اظهار داشت: بحث مشارکت و فعالیت سازمان‌های مردم نهاد یکی از مهم‌ترین معیارهای توسعه اجتماعی یک کشور است که این تشکل‌ها برای اهداف خیرخواهانه و بدون اهداف مالی فعالیت می‌کنند که در جمهوری اسلامی ایران نیز این نهادها توسط دولت به رسمیت شناخته شده است.

وی گفت: از سال 82 تا به امروز حدود 12 هزار و 500 مجور فعالیت سازمان‌های مردم نهاد توسط وزارت کشور صادر شده است که در کنار این تعداد صدور مجوز، نهادهایی مانند نیروی انتظامی و سازمان بهزیستی نیز متولی صدور مجور برای فعالیت تشکل‌های مردم نهاد در حوزه مربوطه هستند.

مشاور وزیر و معاون سازمان‌های مردم نهاد مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور افزود: فعالان اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد باید توانمندی‌های فکری و اجتماعی بالایی داشته باشند که طبق هدف‌گزاری صورت گرفته، کارگاه‌های طرح آموزشی متمرکز برای 4 هزار سازمان مردم‌نهاد در سطح کشور برگزار می‌شود.

مشگینی تصریح کرد: هیجدهمین کارگاه طرح آموزشی متمرکز برای سازمان‌های مردم نهاد در استان اردبیل برگزار می‌شود که تا به امروز و از زمان شروع این طرح، بیش از 2600 تشکل مردم‌نهاد در این کارگاه‌های توانمندسازی شرکت کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.