آمادگی 20 کشور برای حضور در مسابقات بین المللی بدمینتون فجر

20 کشور برای حضور در بیست و شمشین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون گرامیداشت دهه مبارک فجر، اعلام آمادگی کردند.

آمادگی 20 کشور برای حضور در مسابقات بین المللی بدمینتون فجربه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، ملی پوشان بدمینتون کشورهای فرانسه، لهستان، اسپانیا، افغانستان، اتریش، ایتالیا، دانمارک،  روسیه، پرتغال، جمهوری آذربایجان، عراق، سوریه، ارمنستان، سنگاپور، اندونزی، سریلانکا، مالزی، هند، پاکستان و نیجریه در این رقابت ها به همراه تیم ملی ایران به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

خاطرنشان می سازد که بازی های المپیک 2020 توکیو 3 سال دیگر برگزار خواهد شد، بدمینتون بازان کشورهای مختلف جهان برای افزایش رنک خود و کسب سهمیه بازی ها از هم اکنون در رقابت های مختلف جهان حضور می یابند.

بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر با جایزه 20 هزار دلاری برگزار می شود که نسبت به دوره گذشته این رقابت ها افزایش دوهزار و پانصد دلاری دارد.

این رقابت ها که در تقویم جهانی این رشته و با نام فجر ایران و هر سال به مناسبت گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می شود زیر نظر فدراسیون جهانی بدمینتون و کنفدراسیون بدمینتون آسیا برگزار می گردد.

در رقابت های امسال " تانا بالان " مدیر توسعه و "محمد اندی " دبیر توسعه بدمینتون کنفدراسیون آسیا از مالزی، " ناها تای " ناظر کنفدراسیون بدمینتون آسیا از کشور تایلند و " هدام هامود" از عراق به عنوان سرداور حضور دارند.

این رقابت ها با حضور ملی پوشان دختران و پسران کشورهای حاضر برگزار می شود که رقابت های بانوان صبح ها و رقابت های آقایان بعدازظهر در محل کمپ فدراسیون بدمینتون در تهران برگزار خواهد شد.

فدراسیون بدمینتون تنها فدراسیون ورزشی کشور است که همه ساله و همزمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رقابت های بین المللی بدمینتون را که در تقویم جهانی این رشته به ثبت رسیده را برگزار می نماید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار