کرمان؛

آموزش های انتظامی نقش موثری در حفظ اموال شهروندان دارد

فرمانده انتظامی شهرستان سيرجان گفت: توجه مردم به آموزش های انتظامی ، بيشترين تاثير و نقش را در حفظ اموال آنها خواهد داشت .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ٬سرهنگ محمد رضا ايران نژادگفت:مشارکت و همراهی شهروندان با پليس نقش مهمی در پيشگيری از وقوع سرقت دارد و مي توان گفت که توجه به هشدارها و آموزش هاي انتظامی، بيشترين تاثير و نقش را در حفظ اموال شهروندان خواهد داشت .

وی افزود : فرماندهی انتظامی سيرجان از ابتداي سال جاری ارتباط گسترده و مستمر با اصناف و ارائه آموزش های پليسی در راستای پيشگيری از سرقت اماکن را نيز در دستور کار قرار داده ضمن اينکه نظارت مستمر بر سمساري ها، اوراق فروشی ها و فروشندگان لوازم دست دوم و مستعمل به منظور کشف اموال مسروقه با جديت پيگيري و دنبال شده است .

وی خاطر نشان کرد: تجزيه و تحليل جغرافياي جرم، بکارگيري هدفمند گشت هاي انتظامي ، نظارت مستمر فرماندهان و همچنين اجراي طرح هاي کوتاه مدت ، از مهم ترين اقدامات در زمينه مبارزه با سرقت است .

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه مقابله با سرقت هاي منزل و خودرو از مهم ترين اهداف پليس در اين راستا مي باشد،خاطر نشان کرد:آموزش شهروندان و اصناف از جمله اقدامات مؤثر در پيشگيري از وقوع جرايم و سرقت هاست و در اين رابطه بايد برنامه ريزي لازم جهت حضور کارشناسان پليس در مدارس ، دانشگاه ها ، اصناف و اتحاديه ها ، شوراها و ... با جديت در دستور کار قرار گيرد .

فرمانده انتظامي شهرستان با بيان اينکه ميزان سرقت ارتباط مستقيمي با شرايط اقتصادي ، اجتماعي و .. يک جامعه دارد ، بيان داشت : پليس به تنهايي قادر به کنترل کامل سرقت نيست و رسيدن به اين مهم نيازمند همکاري و همدلي همه دستگاه ها و سازمان ها است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار