کرمان؛

تعطیلی و پلمپ 12 مرکز عمومی و غیر استاندارد در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب کرمان از پلمپ چهار جایگاه سی . ان . جی ، دو پمپ بنزین ، دو مرکز فاقد آسانسور استاندارد خبر داد.

تعطیلی و پلمپ 12 مرکز عمومی و غیر استاندارد در کرمان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان  از پلمپ چهار جایگاه سی . ان . جی ، دو پمپ بنزین ، دو مرکز فاقد آسانسور استاندارد و چهار دستگاه واقع در شهربازی کرمان، در راستای اجرای طرح استاندارد سازی و پیشگیری از سوانح اجتماعی خبر داد.

 سالاری گفت : در راستای وظیفه مدعی العموم برای تامین امنیت عمومی جامعه و پیشگیری از وقوع جرم و کاهش حوادث و سوانح اجتماعی کارگروه عملیاتی در این خصوص در دادسرای کرمان تشکیل گردیده است.

وی ادامه داد: این کارگروه به ریاست یک مقام قضائی و با حضور کارشناسان اداره استاندارد،آتش نشانی،نیروی انتظامی تشکیل و مراکز عمومی خدمات شهری را مورد بازدید سرزده و کارشناسی قرار می دهند.

دادستان کرمان عنوان کرد: این طرح در  جهت رفع دغدغه های مردم و کاهش حوادث  و سوانح مراکز ایجاد خطر از جمله پمپ بنزین ها و مراکز سی . ان . جی ، شهربازی ، آسانسورهای مراکز عمومی راه اندازی شده است و این مکان ها بصورت نوبتی از سوی کارگروه مورد بازدید قرار می گیرند.

این مقام ارشد قضائی خاطرنشان ساخت: تاکنون چندین مرکز غیر استاندارد و خطر ساز از جمله چهار جایگاه سی . ان . جی ، چهار دستگاه شهربازی ، دو پمپ بنزین و دو مرکز فاقد آسانسور استاندارد پلمپ تا نسبت به رفع نواقص و استاندارد سازی اقدام نمایند.

دادستان کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به دغدغه این دادستانی جهت تامین امنیت  شهروندان هر نقطه یا کانونی که برای مردم امکان ایجاد خطر داشته باشد پلمپ و تعطیل خواهد گردید و این طرح تا زمان استاندارد سازی مراکز عمومی عرضه خدمات شهری با قاطعیت ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار