استان بوشهر:

برگزاری استار ویژه نمایندگان سبک پنجه ببر

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: پنجمین دوره استاژ و سمینار فنی ویژه نمایندگان سبک شائولین خوجائوکونگ فو(پنجه ببر) انجمن ووشو استان بوشهر به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

برگزاری استار ویژه نمایندگان سبک پنجه ببر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افسانه پارسا افزود: در این دوره تکنیک‌های پایه ای و فرم های سنتی خوجائو و تکنیک های مبارزه ای، ضربات پنجه زنی ببر، استقرارها و نشست های شائولین و فنون سن دا آموزش داده شد.

وی گفت: این برنامه برای گسترش بیشتر این سبک در استان بوشهر برگزار و 13 مربی زن و مرد از شهرهای گناوه، دیلم، بوشهر، عالی شهر و بهرگان در آن حضور داشتند که بصورت جداگانه با نظارت استاد علیرضا صفوی رئیس و استاد این سبک در کشور آخرین فنون این رشته رزمی را فرا گرفتند.

وی بیان کرد: در این سمینار، استاد ستاری نماینده خوجائو استان ایلام مهمان ویژه بود که حکم نمایندگی و پایان دوره متوسطه این سبک ازسوی استاد صفوی تقدیم ایشان شد.

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گناوه افزود: بزودی نمایندگان این سبک در هفت شهر استان مشخص و سمینار بزرگی با حضور همه اعضا و نمایندگان سراسر کشور در نیمه دوم اسفندماه 95 به میزبانی استان بوشهر و مسابقات قهرمانی کشور نیز در تیرماه 96 در استان ایلام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.