همدان؛

بهره مندی بیش از 9 هزار دانش آموز و دانشجو از خدمات کمیته امداد

مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: کمیته امداد همدان به بیش از هشت هزار و 81 دانش آموز و یک هزار و 567 دانشجوی تحت حمایت خود خدمت رسانی می کند.

بهره مندی بیش از 9 هزار دانش آموز و دانشجو از خدمات کمیته امدادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ باقر کریمی شعار گفت: بیش از 14 میلیارد و 700 میلیون ریال در سرفصل های مختلف در 9 ماهه سالجاری برای دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد استان همدان هزینه شده است.

وی ادامه داد: بیش از 32 درصد از دانشجویان تحت پوشش این نهاد در دوره های روزانه دانشگاه های دولتی تحصیل می کنند و کمیته امداد همدان در هر ترم کمک هزینه تحصیلی به آنان اختصاص داده است.

کریمی شعار با بیان اینکه از بین این دانشجویان 9 نفر در مقطع دکترا، 112 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و یک هزار و 446 نفر در مقاطع کارشناسی و کاردانی مشغول به تحصیل هستند گفت: در 9 ماهه امسال بیش از 2 میلیارد ریال برای شهریه دانشجویان هزینه شده است.

مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان بیان کرد: حمایت از دانش آموزان و دانشجویان نخبه و استعدادهای درخشان از رسالت های مهم کمیته امداد است و در این راستا علاوه بر ارائه خدمات فرهنگی ، تسهیلات ویژه ای در اختیار دانش آموزان و دانشجویان نخبه قرار داده می شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر 11 دانشجو و 7 دانش آموز نخبه از این تسهیلات بهره مند هستند که 6 تن از آنان عضو بنیاد ملی نخبگان هستند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان 48 هزار و 50 خانوار در قالب 90 هزار و 595 نفر را به طور مستقیم زیر پوشش قرار داده است و به 13 هزار و 862 نفر خدمات موردی ارائه می کند.

انتهای پیام/ ش



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.