همدان؛

پرداخت ۴ میلیارد و ۹۶۲ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی در همدان

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: در ۹ ماه امسال نیز برای ۴۵۴ نفر و با اعتباری افزون بر ۴ میلیارد و ۹۶۲ میلیون تومان اشتغالزایی شده است.

پرداخت ۴ میلیارد و ۹۶۲ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پیمان ترکمان در پنجمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان نهاوند در خصوص ایجاد فرصت‌های شغلی عملکردهای منابع بانکی گفت: همچنین امسال به تعداد ۱۷۷ طرح اشتغالزایی نیز مبلغ ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تسهیلات از محل قرض الحسنه اشتغال‌زایی بانک‌های عامل پرداخت شده است که این تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۴ و تبصره ۲۶ قانون بودجه سال ۹۵ تامین اعتبار شده است.

وی گفت: اگر دو سوم جمعیت در استان یا شهرستان فعالیت کاری داشته باشند، می گویند پنجره جمعیتی رخ داده است و یکی از عواملی که تاثیر به‌سزایی روی پنجره جمعیتی دارد، تعاون است .

ترکمانه با بیان اینکه در بخش تعاون با هم‌افزایی و هم‌گرایی بخش اشتغال گام‌های خوبی برداشته شده است، عنوان کرد: در بحث تعاون از ۵۳ هزار کارمند، ۱۵ هزار نفر در بنگاه‌های بالای ۱۰ هزار نفر کار می کنند.

وی در پایان گفت: پارسال هم، برای ۷۶ نفر با اعتباری افزون بر ۷ میلیارد تومان اشتغالزایی شده است.

انتهای پیام/خ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.