هفته هجدهم ليگ برتر واليبال مردان؛

هفته آسان مدعيان والیبال در تهران/اروميه به دنبال تداوم نوار پيروزی

هفته هجدهم ليگ برتر واليبال مردان ايران در حالی پيگيری می شود كه 2 تيم پيكان و بانك سرمايه در تهران به مصاف حريفان آسانی می روند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا، عصر فردا (یكشنبه) با برگزاری 6 دیدار وارد هفته هجدهم خود خواهد شد.

تیم صدرنشین بانك سرمایه این هفته در خانه والیبال تهران دیداری نسبتا آسان را مقابل تیم هاوش گنبد برگزار خواهد كرد. ستاره‌های بانك سرمایه هفته گذشته پس از شكست تیم پیكان مقابل شهرداری تبریز و برد خود مقابل تیم خاتم اردكان به صدر جدول مسابقات بازگشته‌اند و این هفته هم از دیدار خانگی خود به دنبال پیروزی خواهند بود. دیدار دو تیم بانك سرمایه و هاوش گنبد از ساعت 15 در خانه والیبال و با قضاوت اصغر حاجی كاظمی برگزار می‌شود.

دیگر تیم مدعی عنوان قهرمانی یعنی پیكان تهران كه هفته هفدهم را با شكست پشت سر گذاشت فردا با تیم شهرداری اراك دیدار خواهد كرد. این دیدار كه از ساعت 17 به میزبانی خانه والیبال تهران برگزار می‌شود را مسعود یزدان پناه قضاوت می‌كند.

تیم شهرداری ارومیه كه هفته گذشته با شكست سایپا به رتبه سوم جدول رده‌بندی رسید، این هفته در ارومیه میزبان تیم شهرداری تبریز است. نبرد دو تیم ارومیه و تبریز همیشه از دیدارهای جذاب مسابقات لیگ برتر به شمار می‌رود و قطعا در این هفته هم دیدنی خواهد شد. به خصوص اینكه ارومیه‌ای‌ها بعد از چندین پیروزی پیاپی دوست ندارند نوار بردهای خود را پاره كنند و در تلاشند به روند خود ادامه دهند. البته تبریزی‌ها هم برای پیروزی انگیزه كافی دارند و پس از پیروزی مقابل پیكان قدرتمند از روحیه خوبی هم برخوردار شده‌اند. نبرد شاگردان عباس برقی و شاگردان عادل بناكار در سالن غدیر ارومیه برگزار می‌شود و كیوان عابدزاده درد این مسابقه سوت می‌زند.

تیم خاتم اردكان در هفته‌های اخیر با افت محسوسی مواجه شده است و با قبول چند شكست كار خود برای حضور در پلی‌آف را سخت كرده است. اردكانی‌ها این هفته در شرایطی به مصاف تیم پارسه می‌روند كه هنوز مشخص نیست وضعیت تیم پارسه چه خواهد شد. اردكانی‌ها بسیار امیدوارند كه در این دیدار به پیروزی رسیده و به روزهای خوب خود بازگردند. جدال دو تیم خاتم اردكان و پارسه تهران را مجید شوشتری قضاوت می‌كند.

تیم صالحین ورامین در هفته هجدهم در خانه میزبان تیم راه عمران ساری است. ورامینی‌ها با از دست دادن بسیاری از ستاره‌های خود در چند هفته اخیر چند شكست را تجربه كردند اما این هفته به یك پیروزی خانگی فكر می‌كنند. دیدار دو تیم صالحین ورامین و راه عمران ساری از ساعت 16 در سالن شهید گل عباسی ورامین و با قضاوت حمید راهجردیان برگزار خواهد شد.

در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال مردان شاگردان بهروز عطایی در آمل میزبان تیم سایپا خواهند بود. سایپایی‌ها هفته گذشته با شكست مقابل ارومیه جایگاه سومی خود در جدول مسابقات را از دست داده‌اند و برای بازگشت به رده سوم مقابل تیم جوان كاله به پیروزی نیاز دارند. داور دیدار دو تیم كاله و سایپا مسعود ذوقی خواهد بود. این دیدار در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل برگزار می‌شود.

**برنامه کامل هفته هجدهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 15

بانک سرمایه – هاوش گنبد

تهران، خانه والیبال، ساعت 17

پیکان تهران – شهرداری اراک

اردکان، سالن آیت الله دستغیب، ساعت 17 و 30

خاتم اردکان – پارسه تهران

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16

کاله مازندران – سایپا تهران

ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 16

صالحین ورامین – سازمان عمران شهرداری ساری

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16

شهرداری ارومیه – شهرداری تبریز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار