هفته هفدهم لیگ برتر والیبال،

بناکار: به یک پیروزی دلچسب رسیدیم/ بازیکنانم جنگنده ظاهر شدند

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: بازیکنان من در دیدار مقابل پیکان جنگنده ظاهر شدند و توانستیم به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کنیم.

عادل بناکار در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل تیم والیبال پیکان، گفت: خوشحالم که توانستیم به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنیم. نباید فراموش کرد که موفق شدیم تیمی را شکست دهیم که ستاره‌های بزرگی را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: به خوبی می‌دانستیم که قرار است مقابل تیم صدر جدول مسابقات به میدان برویم و این کار را برای ما سخت کرده بود. با این حال انگیزه بازیکنان من زیاد بود و از ابتدا جنگنده ظاهر شدیم و در نهایت هم توانستیم به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کنیم.
بناکار ضمن ابراز رضایت از نمایش بازیکنانش گفت: بازیکنان من در این دیدار نشان دادند که پتانسیل کسب بهترین نتیجه‌ها را دارند و همیشه همان شهرداری تبریز مدعی هستند که برای همه تیم‌ها خطرآفرین می‌شوند.

سرمربی شهرداری تبریز در بخش دیگری از صحبت‌هایش به قضاوت داور دیدار تیمش با پیکان اشاره کرد و افزود: متاسفانه در طول این فصل بارها اتفاق افتاده که در بازی تیم‌های بزرگ با تیم‌های دیگر قضاوت‌ها کمی ناعادلانه است. به اعتقاد من یک داور باید به دو تیم به یک چشم نگاه کند و تحت تاثیر جو و جریان بازی قرار نگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار