سرمربی تیم والیبال پارسه:

شکست مقابل کاله قابل پیش‌بینی بود/ امیدوارم وعده ها عملی شود

آهنگری گفت: با توجه به شرایطی که در تیم ما حاکم است باخت مقابل کاله قابل پیش بینی بود.

داوود آهنگری در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از قبول شکست 3 بر صفر مقابل تیم والیبال کاله در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال گفت: تیم ما نفرات کمی در اختیار داشت و قابل پیش‌بینی بود که در این بازی شکست می‌خورد با این حال به اعتقاد من بازیکنانم تمام توان خود را خرج کردند و نمی‌توان به آن‌ها برای این شکست خرده گرفت.

سر مربی تیم پارسه در توضیح وضعیت این تیم گفت: برخی  مشکلات در این باشگاه وجود دارد. در ابتدای فصل اسپانسر تیم با نفرزاده مربی سابق تیم پارسه صحبت کرده بود و تا شنبه گذشته که با من به صورت مستقیم صحبت کردند، او را ندیده بودم.

آهنگری افزود:  بعد از صحبتی که الله وردی مدیر عامل این تیم با من داشت، اعلام کرد که به تعهداتش عمل می‌کند و به همین دلیل ما به همراه بازیکنان به دفتر رئیس فدراسیون رفتیم و به همراه اسپانسر تیم در حضور سردار باران چشمه،  نفرزاده صورت جلسه را امضا کرد و تعهد داد که کلیه قراردادهای بازیکنان را پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد:  تا آنجایی که من خبر دارم قرار شده است که تا یکشنبه آینده یک پرداختی به بازیکنان صورت بگیرد. که امیدوارم این وعده عملی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار