زنجان؛

خط کشی 1500کیلومتر از راه‌های استان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان از خط کشی بالغ بر1500 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان با اعلام این خبر گفت: این خط کشی ها از ابتدای امسال تا کنون در حوزه استحفاظی استان زنجان انجام شده است.
جواد یوسفی افزود: از ابتدای امسال تا کنون ، 222کیلومتر خط کشی گرم  به طور100درصد  و بالغ بر1300 کیلومتر خط کشی سرد که مرحله اول آن به اتمام رسیده و در فازدوم با 40 درصد پیشرفت دردست انجام است  ، توسط اداره ایمنی وحریم راههای این اداره کل در دستور کار قرارگرفت .
معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان با اشاره به نبود دید کافی در برخی نقاط از راه‌های استان  عنوان کرد : خط کشی میزان ایمنی و دید در شب رانندگان را تا حد زیادی افزایش می دهد و سبب هدایت آنها در مسیر خود می شود و  استفاده از رنگ‌های دو جزئی برای اطلاع رسانی و پیش آگاهی هرچه بهتر به رانندگانی که در این محورها  تردد دارند انجام می شود  تا مسیر تعیین شده خود را سریع‌تر انتخاب کنند.
وی یادآورشد : این خط کشی های در آزادراه زنجان – قزوین ،زنجان – تبریز وهمچنین راه های اصلی ،فرعی و روستایی استان انجام گرفته است .


انتهای پیام/ن
برچسب ها: خط کشی ، جاده ، راه ، زنجان ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.