زنجان؛

اجرای طرح «خواندن با خانواده» در زنجان

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت: طرح «خواندن با خانواده» در زنجان اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حسن مظفری با اشاره به اینکه آموزش توسعه سوادآموزی را به عنوان یکی از برنامه‌های محوری خود مورد توجه قرار داده است، افزود: در این راستا توسعه مراکز تخصصی آموزش افراد بی‌سواد از جمله مراکز یادگیری محلی در دستور کار قرار دارد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اشاره به برگزاری دوره‌های سه گانه سوادآموزی در آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان عنوان کرد: ارائه خدمات سوادآموزی در سه دوره سوادآموزی، تحکیم و انتقال انجام می‌شود.

مظفری با اشاره به اینکه در سال جاری در مجموع 285 از آموزش‌های سوادآموزی بهره‌مند می‌شوند، عنوان کرد: از این تعداد 420 نفر در دوره انتقال مشغول به تحصیل هستند.

وی از تحصیل 135 نفر در دوره تحکیم یاد کرد و افزود: در راستای توسعه سوادآموزی در بین افراد جامعه علاوه بر این دوره‌ها طرح‌های جانبی نیز اجرا می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اشاره به اجرای طرح «خواندن با خانواده» تاکید کرد: در تلاش برای همراه کردن خانواده‌ها در راستای اجرای طرح‌های سوادآموزی است.

مظفری همچنین از شناسایی اولیای بی‌سواد در ناحیه 2 زنجان خبر داد و گفت: در سال جاری 100 اولیای بی‌سواد در راستای آموزش این افراد شناسایی شده‌اند.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.