امضای قرارداد 22 میلیارد دلاری بوئینگ با یک شرکت هواپیمایی هندی

شرکت هواپیمایی هندی «اسپایس جت» اعلام کرد توافقی برای خرید 250 فروند هواپیمای بوئینگ به ارزش بیست و دو میلیارد دلار، با این شرکت آمریکایی امضا کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز او ایندیا، یک شرکت هواپیمایی هند از خرید دویست و پنجاه فروند هواپیمای بوئینگ خبر داد. 

شرکت هواپیمایی هند موسوم به «اسپایس جت» اعلام کرد توافقی برای خرید دویست و پنجاه فروند هواپیمای بوئینگ به ارزش بیست و دو میلیارد دلار امضا کرده است.
 
این توافق، بزرگ‌ترین توافق خرید هواپیما در بخش هواپیمایی هند محسوب می‌شود.
 
مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی اسپایس جت هند به عنوان یک شرکت ارائه دهنده خدمات ارزان قیمت، به مسافران هوایی که در حال حاضر سیزده درصد از بازار سفرهای هوایی هند را در اختیار دارد تلاش می‌کند پروازهای داخلی و خارجی خود را گسترش دهد. 

خرید هواپیماهای جدید برای شرکت هواپیمایی اسپایس جت هند امتیاز بزرگی محسوب می‌شود. در سال دو هزار و چهارده شرکت‌های ارائه کننده خدمات و سوخت از ارائه خدمات به هواپیماهای این شرکت خودداری کردند و این موضوع باعث شد برخی از هواپیماهای آن زمینگیر شود. 

تحلیلگران می‌گویند کاهش قیمت سوخت هواپیما و افزایش تقاضا برای استفاده از هواپیما برای سفر در هند باعث شده است بخش هواپیمایی این کشور به شکل بی‌سابقه‌ای گسترش یابد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار