اردبیل؛

آیت الله هاشمی رفسنجانی الگوی سازندگی، اعتدال و مردم داری بود

استاندار اردبیل گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی خدمات بزرگی را به میهن اسلامی در دوران مسئولیت های خود انجام داد که به خاطر این خدمات ارزنده الگوی سازندگی، اعتدال و مردم داری بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش در حاشیه آئین بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد سرچشمه اردبیل افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی سه ویژگی مهم و بارز داشت که ویژگی اول ایشان میزان ایمان و تقوای او در مبارزه با رژیم شاهنشاهی، دوره جهاد و اسارت و تحمل شکنجه ها در زندان های رژیم طاغوت بود .

وی اضافه کرد: ویژگی دوم ایشان فرماندهی مقتدرانه و کم نظیر در هشت سال دفاع مقدس بود که به عنوان جانشین فرمانده کل قوا جنگ را مدیریت و دفاع مقدس را با پیروزی رزمندگان اسلام به پایان رساند.

استاندار اردبیل ویژگی سوم آیت الله هاشمی را خدمات ارزنده او در دوران سازندگی دانست و افزود: بعد از هشت سال جنگ و بمباران نقاط مختلف کشور از سوی رژیم بعث عراق ایشان با برعهده گرفتن ریاست جمهوری ، سازندگی، عمران و آبادانی کشور را رقم زد و خدمات بسیار بزرگی را در بازسازی کشور انجام داد .

خدابخش افزود: ایشان در دوران مسئولیت خود همواره اعتدال را به عنوان مشی سیاسی خود انتخاب کرد و توانست روحیه سازندگی را در بین مردم و مسئولان تقویت کند و با همکاری دیگر خدمتگزاران کشور ، مملکت اسلامی را از گردنه های سخت عبور داد .

وی بیان کرد: به خاطر همین روحیه سازندگی دولت هاشمی بنام دولت سازندگی لقب گرفت .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.