برانکو: می خواهیم با اختلاف 20 گل در هر بازی پیروز شویم/ با کی روش دعوا ندارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: فوتبال تهاجمی را دوست دارم و می خواهیم در هر بازی با اختلاف 20 گل به پیروزی برسیم اما چنین چیزی امکان پذیر نیست.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و سایپا اظهار داشت: نیم فصل دوم لیگ را با بازی مقابل سایپا شروع می کنیم. این تیم بازی خوبی برابر ماشین سازی انجام داد و  با جذب بازیکنانی چون خلعتبری، لک و پورقاز حدود 30 درصد تقویت شده است. همیشه نخستین بازی دور برگشت به خصوص زمانی که مدعی قهرمانی باشید سخت است.

وی افزود: امید عالیشاه، احمد نوراللهی،محمد رحمتی و شهاب زاهدی از تیم ما جدا شده‌اند. ضمن این که محمد آرام طبع در آستانه جدایی قرار گرفته است. با این وجود آنچه من را خوشحال می‌کند، جذب  2 بازیکن با کیفیت به نام‌ سروش رفیعی و سامان نریمان جهان است. کارت بازی این 2 بازیکن صادر شده و آن ها می توانند برای حضور در ترکیب اصلی با سایر بازیکنان رقابت کنند. البته رامین رضائیان به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر نمی تواند تیم ما را همراهی کند.
 
وی درباره انتظارش از رفیعی و نریمان جهان تصریح کرد: طبیعی است که انتظار دارم آن ها کیفیت پرسپولیس را به خصوص در بخش تهاجمی بالا ببرند. با اضافه شدن سامان و سروش به کمربند خط میانی تیم ما، وضعیت تهاجمی پرسپولیس تقویت می شود چراکه 3 بازیکن خلاق در خط هافبک داریم. کمال، سروش، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، سامان نریمان جهان بایکدیگر رقابت می‌کنند.

برانکو در مورد احتمال جذب مدافع عراقی بیان کرد: این موضوع جزء مسائل از مسائل محرمانه باشگاه است و تا زمانی که جذب بازیکنی قطعی  نشده، نمی توانی در مورد آن نظر دهیم. فصل نقل و انتقالات ادامه دارد و طبیعی است چند بازیکن دیگر جذب کنیم.
 
سرمربی پرسپولیس درباره جذب نشدن بازکنی چون محمد عباس زاده، گفت: بازیکنان جذب شده باید پاسخگوی معیارهای پرسپولیس باشند. به عباس زاده به دلیل حضور در صدر جدول گلزنان لیگ دسته اول تبریک می گویم اما در حال حاضر مهدی طارمی، وحید امیری، علی علیپور و ولادیمیر برای من اولویت دارند.
 
وی درباره این که آیا می تواند از تمام این ستاره ها بازی بگیرد یا خیر، تصریح کرد: طبیعی است که ستاره های حقیقی در خدمت تیم هستند نه در اختیار خود. به دلیل این که دست کم 23 بازی دیگر پیش رو داریم، باید نیمکت قدرتمندی داشته باشیم. برنامه بازی‌های پرسپولیس بسیار فشرده است و و طبیعی است تمام بازیکنان فرصت بازی را به دست می آورند.
 
برانکو در مورد احتمال تغییر سبک بازی پرسپولیس پس از جذب بازیکنان جدید، گفت: با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم، بازی با 2 مهاجم می تواند بهترین سیستم باشد.

با وجود خلق موقعیت های گلزنی زیاد در هر بازی، در گلزنی چندان موفق نبوده ایم که این امر دلایل مختلفی دارد.وظیفه ما خوب تمرین کردن است. البته پیدا کردن بازیکنی که در هر فصل بتواند بین 25 تا 30 گل بزند، راحت نیست. 
 
وی درباره این که با توجه به بردهای با اختلاف یک گل پرسپولیس در نیم فصل نخست، آیا در نیم فصل دوم نتایج این تیم بهتر می شود یا خیر، اظهار داشت: طبیعی است بازیکنان جدید برای هماهنگی با بازیکنان جدید نیاز به زمان نیاز دارند و با یک شب و یک بشکن نمی توان به هماهنگی رسید.  می‌خواهیم در هر بازی با اختلاف ۲۰ گل پیروز شویم(شوخی) هر مربی دوست دارد تیمش با اختلاف گل بالا به پیروزی برسد اما مهم تر از اختلاف گل کسب نتیجه است.  کار تهاجمی را دوست دارم .الکس فرگوسن به عنوان بهترین مربی تاریخ فوتبال دنیا جمله خوبی می‌گوید. وی اعتقاد دارد که مهاجمان بازی را می‌برند اما این دفاع است که جام قهرمانی را کسب می کند. 
 
برانکو در مورد این که آیا قرار است برای حل اختلاف با کارلوس کی روش نشستی را برگزار کند یا خیر، گفت: با هیچس کس دعوا و اختلاف ندارم. نظرم را گفتم.  همانطور که این خبرنگار(اشاره برانکو به یک خبرنگار)نوشته آدم بدی هستم ولی دوستش دارم. 
 
سرمربی پرسپولیس درباره انتخاب لوکا مودریچ به عنون بهترین بازیکن کرواسی، اظهار داشت: او بهترین هافبک دنیا است. نباید بهترین بازیکن کرواسی شود؟ ۵ سال است که مودریچ بهترین بازیکن کرواسی می‌شود. مربی وی بودم و به مودریچ افتخار می‌کنم همانطور که از اینکه مربی علی دایی، کریم باقری، علی کریمی و مهدوی‌کیا بودم افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار