توسط وزیر ورزش و جوانان؛

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی افتتاح شد

وزیر ورزش و جوانان صبح امروز پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی را که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده است، افتتاح کرد.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی افتتاح شدبه گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی صبح امروز با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد. این نمایشگاه از 25 تا 28 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود .

در این نمایشگاه که با همکاری و حمایت وزارت ورزش و جوانان، اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ورزش ی و انجمن تولید کنندگان لوازم ورزش ی کشور برگزار می شود، علاوه بر شرکت های تولیدی داخلی و خارجی، فدراسیون های ورزش ی، ادارات کل ورزش استان ها ، هیات های ورزش ی و باشگاه ­های ورزش ی کشور نیز حضوری فعال دارند.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزش ی در مدت چهار روز برگزاری، هر روز از ساعت 8:30 الی 16 در سالن های 20، 21، 22، B 38 ، A 40 و 40 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار