طالقانی:

برخی از افراد اطلاعات غلط به کی‌روش دادند/ هیچ گاه برای کی‌روش جایگزینی انتخاب نکردیم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: برخی از افراد با اطلاعات غلط به کی‌روش باعث حاشیه در فوتبال شدند.

برخی از افراد اطلاعات غلط به کی‌روش دادند/ هیچ گاه برای کی‌روش جایگزینی انتخاب نکردیمکاظم طالقانی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال همواره حامی کی‌روش بودند و همچنان هم از حمایت خود از سرمربی تیم ملی دریغ نمی‌کنند.

وی درباره اینکه کی‌روش بیان کرده که برانکو به نیمکت تیم ملی چشم دوخته است تصریح کرد: به نظرم شخصیت برانکو به این صورت نیست که وی به دنبال حضور در تیم ملی باشد و تمرکزش روی تیم پرسپولیس است همچنین برخی از افراد اطلاعات غلط به کی‌روش دادند و این مربی نسبت به اظهارات این افراد واکنش نشان داده است.

طالقانی درباره اینکه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با برانکو درباره حضور در نیمکت تیم ملی صحبت کرده یا نه بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و کی‌روش سرمربی تیم ملی خواهد بود و قصد انتخاب جایگزین برای کی‌روش نداریم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره زمان جلسه با کی‌روش بیان کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم و تاج زمان دقیق جلسه با کی‌روش را اعلام خواهد کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما قصد داریم که طی جلسه‌ای میان تاج و برانکو اختلافات این 2 مربی را رفع کنیم تا فوتبال ملی و باشگاهی دچار مشکل نشود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کاوه حسنی
۱۸:۳۴ ۲۵ دی ۱۳۹۵
گودرزی بابرانکو برای جانشینی کی روش جلسه گذاشت بعد کی روش موند ازاون زمان تا به حال برانکو مثل ............ کی روشو گرفته بالابرین پایین بیایین حقیقت حقیقته وعوض نمیشه بااین اوصاف معلومه وقتی کم کاریمیشه کی روش شکاک بدبین توهم دشمن ورش می داره البته همیشه هم توهم نیست
آخرین اخبار