منصوریان:اختلاف کی‌روش و برانکو به فوتبال ایران آسیب می‌رساند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به اختلاف کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ واکنش نشان داد.

اختلاف کی‌روش و برانکو به فوتبال ایران آسیب می‌رساندبه گزارش خبرنگار ورزشی فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان  علیرضا منصوریان درباره کلاس‌های مربیگری حرفه‌ای فوتبال بیان کرد: سطح این کلاس بالا است و تا به حال در چنین کلاس‌هایی شرکت نکرده بودم. مدرس انگلیسی در این کلاس حرفه‌ای هم کیفیت عالی داشت. از فدراسیون فوتبال برای برگزاری این کلاس‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.

وی در مورد اعتراض مربیان لیگ برتر داوری و اینکه برخی کارشناسان اعتراض دارند داور دیدار نفت تهران و استقلال به سود آبی پوشان پایتخت سوت زده اظهار داشت: همیشه اعتقاد داشتم مربیان و داوران نباید در کار هم دخالت کنند اگر داور در چند بازی به نفع استقلال سوت زده در برخی دیدارها هم بدون هیچ‌گونه عمدی به ضرر ما اشتباه کرده است.

وی ادامه داد: داوران خوبی در ایران داریم و باید از آن‌ها حمایت شود درست نیست که مربیان و داوران در کار هم دخالت کنند.

منصوریان در مورد اختلاف کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ گفت: مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال باید به این موضوع ورود کند که خوشبختانه تاکنون هم این کار را انجام داده است.کی‌روش و برانکو مربیان حرفه‌ای هستند و نباید اجازه دهیم بین آن‌ها اختلافی به وجود بیاید چرا که این موضوع به فوتبال ایران آسیب می‌رساند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان این گفتگو اظهارنظر در مورد نقل و انتقالات این تیم را به نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان که عصر امروز در سازمان لیگ برگزار می‌شود موکول کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۷ ۲۷ دی ۱۳۹۵
شانسستقلالی مراقب باش دسته سه نری/ منصوریان کی باشه که در مورد تیم ملی نظر بده.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۲:۱۶ ۲۷ دی ۱۳۹۵
اقا منصوریان ممنون فکر تیم ملی هستی این برانکو نمیذاره کار پیش بره نیم فصل شانسی قهرمان شده حالا زوده شاید اخر فصل استقلال جام رو بگیره .پس اگه تیم ملی وپرسپولیس ضرر کردن مقصر برانکو خانه/ تیم کشورش چرا پس با چین تدارکاتی بازی کرد ولی ما حق نداشتیم وبه کی روش حمله کرد به بازیکنانش میگه پسرام ولی به کی روش میگه ملک شخصی نیست تیم ملی /خودشم نمیدونه چی میگه .شما فهمیده قضاوت کن حق با کیه .
آخرین اخبار