رئیس شورای بوشهر؛

خیرین در زمینه حل مشکلات سلامت ورود کنند

رئیس شورای اسلامی بوشهر بر ضرورت ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالخالق برزگرزاده بر ضرورت ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت در کنار حمایت از این حوزه تأکید کرد و گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از اقدامات بسیار خوب دولت تدبیر و امید بود که در استان نیز حمایت ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر این طرح به‌خوبی اجراشده و نتایج آن برای مردم مشهود است.

وی اظهار داشت: یکی از حوزه‌هایی که بیشتر مردم با آن سروکار دارند و در زندگی روزمره خود با آن مواجه هستند حوزه سلامت است و هر چه در توان داریم باید برای تأمین این نعمت بزرگ مصرف کنیم.

رئیس شورای اسلامی بوشهر بیان کرد: در مجمع مشورتی روسای شوراهای کشور پیشنهاد دادم در راستای توجه به وضعیت خدمات درمانی شهروندان، شهرداری‌های مراکز استان‌ها یک مرکز درمانی مجهز احداث کنند و این مرکز در نقطه‌ای باشد که به‌راحتی در دسترس همه شهروندان استان باشد.

برزگرزاده عنوان کرد: تلاش در حوزه درمان مایه خرسندی است و در این راستا کارهای خوبی صورت گرفته اما تا رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش کرد و از فرصت‌های پیش رو استفاده بهینه برد.

وی بر ضرورت ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت تأکید کرد و گفت: باید در زمینه سلامت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت‌های اساسی انجام گیرد تا نیاز نباشد شهروندان ما برای درمان خود به استان‌های هم‌جوار مراجعه کنند و درصورتی‌که این سرمایه‌گذاران با بروکراسی اداری مواجه هستند با تسهیل کار آنها زمینه حضور آنها در حوزه سلامت فراهم شود.

برزگر زاده با تقدیر از راه‌اندازی بیمارستان تخصصی قلب در بوشهر اظهار داشت: انتظار داریم بیمارستان‌های تخصصی حوزه چشم، کودکان، پیوند کلیه در دستور کار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: دولت برای ساخت مراکز بهداشتی و درمانی و خرید تجهیزات اقدام‌های مهمی انجام می‌دهد اما توانایی برطرف کردن همه مشکلات بخش سلامت توسط دولت امکان‎پذیر نیست و باید در این زمینه خیرین ورود پیدا کنند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.