همدان؛

مهدهای قرآنی در استان فاقد مجوز قانونی هستند

معاون امور اجتماعی بهزیستی همدان گفت: سایر مهدهای قرآنی در استان فاقد مجوز قانونی از سوی این سازمان هستند.

مهدهای قرآنی در استان فاقد مجوز قانونی هستند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جمشید شیران گفت: در حال حاضر 2 مهد کودک قرآنی در همدان فعال است و سیاست سازمان بهزیستی افزایش این مهد کودک‌ها در استان است.

وی افزود: مهدهای قرآنی که توسط تشکل های قرآنی و سایر سازمان ها فعالیت می کنند فاقد مجوز قانونی از سوی سازمان بهزیستی استان هستند.

وی از جمله شرایط لازم جهت کسب پروانه مهد قرآنی را داشتن حداقل مدرک کارشناسی در رشته علوم قرآنی، الهیات و یا مدرک سطح 2 حوزوی معادل کارشناسی و بالاتر، یک سال و نیم سابقه کار در مهد کودک و یا 3 ماه کارآموزی عنوان کرد.

شیران گفت: سرفصل‌های آموزش مهدهای قرآن با استانداردهای تعریف شده و مفاهیم قرآنی که از طریق کتاب‌های تألیف شده توسط اداره‌کل بهزیستی آموزش داده می‌شود.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی همدان ابراز کرد: 5 مهد آدینه‌ای نیز در مصلاهای نماز جمعه در استان با دارا بودن تجهیزات استاندارد در راستای رفاه حال والدین به منظور شرکت در نماز جمعه وجود دارد.

وی در خصوص همکاری بین دستگاهی و بین بخشی در خصوص مهدهای کودک نیز بیان کرد: با جمعیت هلال احمر، ستاد اقامه نماز و... در خصوص اجرای دوره‌های آموزشی مدیران و مربیان همکاری خوبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.