همدان؛

اعزام تیم پزشکی برای ویزیت بیماران به روستاهای محروم همدان

رئیس اوقاف و امور خیریه همدان گفت: یک تیم پزشکی از محل درآمد موقوفه بهاءالملک همدان برای درمان بیماران به روستاهای محروم اعزام شد.

اعزام تیم پزشکی برای ویزیت بیماران به روستاهای محروم همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: ایجاد وقف های جدید با نیت کمک به بیماران بی بضاعت، صعب العلاج و سرطانی است از اهداف اداره اوقاف است و موقوفه بهاء الملک از جمله موقوفاتی است که با چندین نیت، از جمله درمان بیماران محروم در روستاها وقف شده و اقدامات متعددی در خصوص نیات واقف در این موقوفه صورت گرفته است.

وی بیان کرد: خدمت‌رسانی به روستاها از جمله موضوعاتی است که در حوزه سلامت و درمان، در ارتباط با موقوفه بهاءالملک مورد پیگیری اداره اوقاف قرار گرفته است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان افزود: در این اداره طرحی اجرا شد که براساس آن مقرر شد به‌ جای اینکه روستاییان برای پوشش هزینه‌ های درمانی خود از محل درآمد موقوفه به ما مراجعه کنند ما کروه پزشکی به روستاها بفرستیم تا افراد نیازمند دارای شرایط از درآمد موقوفه بهاءالملک زیر پوشش‌ درمانی قرار گیرند.

وی با اشاره به هماهنگی های انجام شده با بیمارستان بعثت و داروخانه بهزیستی همدان افزود: افراد ویزیت شده با در دست داشتن معرفی نامه برای درمان تکمیلی می توانند به بیمارستان بعثت و یا داروخانه بهزیستی مراجعه کنند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: وقف در زمره بالاترین راه های سعادت اجتماعی و فردی است که دین مبین اسلام این اختیار را در قالب احکام اجتماعی به مسلمانان ارائه کرده تا بتوانند از آن به خوبی بهره مند شوند.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار