زاهدان؛

توسعه زیرساخت‌های شیلات از اولویت‌های طرح‌های اشتغالزا در سیستان وبلوچستان

توسعه زیرساخت‌های شیلات از اولویت‌های طرح‌های اشتغالزا در سیستان وبلوچستان است.

توسعه زیرساخت‌های شیلات از اولویت‌های طرح‌های اشتغالزا در سیستان وبلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توجه به توسعه زیرساخت‌های صید و صیادی و شیلات از اولویت‌های طرح های اشتغالزا در استان است.

علی اوسط هاشمی افزود: توسعه زیرساخت‌های این بخش می‌تواند کمک بسیار زیادی به اشتغال، ارزآوری، تامین آبزیان مورد نیاز و درآمدزایی باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: توجه به امر پرورش میگو  و با توجه به اینکه هم اکنون بخش زیادی ازساکنین جنوب استان به‌طور مستقیم در این صنعت مشغول به کار هستند و نقش تعیین کننده‌ای در افزایش درآمد ناخالص ملی کشورمان دارد بیش از پیش ضروری است.
 
وی بیان کرد: خوشیختانه سرمایه‌گذاری های انجام شده در پرورش میگو طی سال های اخیر و جاذبه های آن باعث شده تا این صنعت از رشد مطلوبی در استان برخوردار شود.
 
علی اوسط هاشمی گفت: با توجه به اینکه اراضی جنوب استان امکان این را دارد که پرورش میگو در سطح وسیعی انجام شود باید جهاد کشاورزی و شیلات استان در این رابطه با استفاده از نیروهای بومی تلاش بیشتری را انجام دهند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار