ساری،

ثبت بيش از 444 هزار تماس با مرکز فوريت های پليس

معاون عمليات فرماندهی انتظامی مازندران از ثبت 444 هزار و 441 تماس با مرکز فوريت های پليسی 110 استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ ناصرعلی صفرپور گفت: ايجاد امنيت پايدار با استفاده از مشارکت های مردم و ساير سازمان ها و نهادهای اجتماعی را از مهمترين اهداف نيروی انتظامی اعلام کرد و گفت: که برای دستيابی به اين امر مهم و تحقق شعار پليس پاسخگو مرکز فريت های پليسی 110 در ناجا تشکيل شد.

معاون عمليات فرماندهی انتظامی مازندران دريافت و تجزيه و تحليل درخواست های انتظامی ،اطلاعاتي و امنيتی شهروندان در بازه زمانی کوتاه به منظور اتخاذ تاکتيک های مناسب برای پيشگيری از جرم و کاهش آن را از ديگر اهداف نيروی انتظامی در راه اندازی مرکز فوريت های پليسی 110 در ناجا عنوان کرد و افزود : بيش از 444 هزار و 441 تماس به دو صورت حضوری و تلفنی با مرکز فوريت های پليسی 110 در استان امسال انجام شد.

صفرپور با اشاره به اين که 54 درصد اين تماس ها عملياتی بوده است، گفت: 35 درصد اين تماس ها دريافت مشاوره و راهنمايی از پليس و 11 درصد از آنها تماس های غير قابل رسيدگی بوده است.

سرهنگ صفرپور از رضايمندی 96درصدی مردم از خدمات فوريت های پليسی110در استان خبر داد و افزود: مشارکت مردم با نيروی انتظامی منجر به افزايش احساس امنيت، توسعه امنيت پايدار و پيشرفت جامعه در تمامی زمينه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی خواهد شد .

سرهنگ صفرپور با اشاره به راه اندازی مجدد سامانه پيام کوتاه 110 فوريت های پليسی در معاونت عمليات، با هدف تحقق شعار پليس پاسخگو بوده است، گفت: اين سامانه برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان در جهت تامين امنيت اجتماعی و به منظور سهولت در برقراری ارتباط شهروندان با اين سامانه پيامکی، راه اندازی شد و شهروندان می توانند، با ارسال پيامک درخواست خود از پليس را اعلام کنند.

معاون عمليات فرماندهی انتظامی مازندران گفت: سامانه پيامک 110 بصورت 24ساعته آماده دريافت درخواست های انتظامی ،اطلاعاتی و امنيتی شهروندان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار