60 مورد سرقت ادبی یک مقام دولت آتی ترامپ در کتابش بر ضد اوباما!+ سند

یکی از مقامات دولت آتی آمریکا، در کتابش که سال 2012 به چاپ رسید، بیش از شصت سرقت ادبی داشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی نیوز، مشاور امنیت ملی ترامپ برای کتابش که سال 2012 به چاپ رساند، بیش از شصت سرقت ادبی انجام داده است. 

این روزنامه‌نگار محافظه‌کار که در دولت ترامپ پستی مهم خواهد داشت، در کتابش که سال 2012 به چاپ رساند از روزنامه‌نگاران دیگر، جمهوری‌خواهان سر‌شناس و حتی ویکی‌پدیا سرقت ادبی کرده بود. 

بر اساس تحقیقات شبکه تلویزیونی سی ان ان، مونیکا کراولی که دونالد ترامپ ماه گذشته وی را به سِمَت مشاور امنیت ملی دولت خویش برگزید، بیش از شصت سرقت ادبی در کتابش به نام «چه اتفاقی افتاده است؟» انجام داده است. وی در این کتاب سیاست‌های دولت باراک اوباما را مورد انتقاد قرار داده است. 

در این کتاب، کلمات و پاراگراف‌های کپی شده از منابع مختلف مثل صاحب نظران محافظه‌کار و اخبار رسانه‌های بزرگ سرقت شده و به چاپ رسیده است. 

کار‌شناسی که سرقت ادبی در این کتاب را بررسی کرده می‌گوید در جایی از کتاب، صحبت‌های دیک چِنی، معاون جورج بوش رئیس جمهور اسبق آمریکا، بدون اعلام مرجع، استفاده شده‌ است. 

حداقل دو بخش کتاب از دائره‌المعارف‌هایی همچون «ویکی‌پدیا» سرقت شده‌اند. 

به نظر می‌رسد کراولی ده‌ها مقاله خبری از منابعی چون «آسوشیتد پرس»، «نیویورک تایمز» و «وال استریت ژورنال» بین سال‌های ۲۰۰۲ تا 2011 میلادی را در کتاب خود کپی کرده است. 

این کتاب که در سال 2012 چاپ شد، فهرست منابع و پاورقی ندارد و هیچ گونه مرجعی در آن ذکر نشده است! 

تیم ترامپ اتهامات سرقت ادبی را رد کرده‌اند و گفته‌اند: «هر تلاشی برای بی‌اعتبار کردن خانم مونیکا کراولی، چیزی بیش از حملات سیاسی جانب‌‎دارانه نیست و هدف از آن منحرف کردن توجهات از مسائل مهم آمریکاست».


60 مورد سرقت ادبی یک مقام دولت آتی ترامپ در کتابش بر ضد اوباما!

60 مورد سرقت ادبی یک مقام دولت آتی ترامپ در کتابش بر ضد اوباما!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار