زنجان؛

بهره مندی 312 واحد تولیدی از تسهیلات اقتصاد مقاومتی در زنجان

رییس اداره طرح و برنامه ریزی سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان گفت:تا تاریخ 15 دی ماه 312 واحد موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

بهره مندی 312 واحد تولیدی از تسهیلات اقتصاد مقاومتی در زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛رییس اداره طرح و برنامه ریزی سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان گفت:در طرح رونق تولید ،هزار واحد صنعتی و کشاورزی با مراجعه به سایت بهین یاب نسبت به دریافت تسهیلات نام نویسی کردند.
عباسی گفت:پس از بررسی های انجام شده 840 واحد از این تعداد به بانک های عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی شدند.
وی با بیان اینکه سهم استان زنجان از تسهیلات دولتی 443 میلیارد تومان است افزود:تا تاریخ 15 دی ماه 312 واحد موفق به دریافت تسهیلات شده اند.
رییس اداره طرح و برنامه ریزی سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان گفت:مجموع مبلغ پرداخت شده به این واحد ها 220میلیارد تومان است.
عباسی با بیان اینکه 229 واحد دیگر در انتظار عقد قرارداد  با بانک های عامل هستند گفت:300 واحد نیز پس از معرفی به بانک ها از دریافت تسهیلات انصراف داده اند.
رییس اداره طرح و برنامه ریزی سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان گفت:ازتعداد واحدهایی که تسهیلات دریافت کرده اند 6 واحد غیر فعال راه اندازی شده است و سایر واحدها برای تکمیل ظرفیت خود تسهیلات دریافت کرده اند.
عباسی افزود:واحد های تولیدی کشاورزی؛معدنی ؛پوشاک ؛مواد غذایی و صنایع برقی بیشترین واحد های گیرنده تسهیلات بوده اند.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.