ترامپ: مکزیک هزینه ساخت دیوار مرزی را به آمریکا پس می‌دهد

رئیس جمهور منتخب آمریکا اعلام کرد مکزیک هزینه ساخت دیوار مرزی را به آمریکا باز خواهد گرداند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت روزنامه ایندیپندنت، پس از آنکه مشخص شد "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور منتخب آمریکا در تلاش است تا کنگره را متقاعد کند بودجه مورد نیاز برای ساخت دیوار در امتداد مرز مکزیک را فراهم کند، وی اعلام کرد مکزیک این هزینه را به مالیات دهندگان آمریکایی باز می‌گرداند.

رئیس جمهور منتخب آمریکا روز گذشته (جمعه) در حساب توییتر خود نوشت: رسانه ها به این مسئله اشاره نمی کنند که این هزینه ای که آمریکا برای ساخت دیوار در امتداد مرز مکزیک صرف می کند، بعدا بوسیله مکزیک بازگردانده می شود.

این درحالیست که دونالد ترامپ مشخص نکرد چگونه می خواهد دولت مکزیک را متقاعد کند هزینه ساخت این دیوار را به آمریکا بازگرداند. "بیسنته فوکس"، رئیس جمهور سابق مکزیک پیشتر اعلام کرده بود این کشور هیچ هزینه ای را در ارتباط با دیوار مرزی به آمریکا پرداخت نمی کند.

دونالد ترامپ نخستین بار در ماه اکتبر سال گذشته میلادی اعلام کرد مکزیک هزینه ساخت دیوار مرزی را به آمریکا باز می گرداند. وی یک ماه بعد گفت در بعضی از مناطق مرزی میان مکزیک و آمریکا به دلیل وجود رودخانه ها و کوه احتیاجی به ساخت دیوار نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار