زنجان؛

نشت يابی بيش از 5 هزار كيلومتر شبكه گاز در استان زنجان

مدير عامل شركت گاز استان زنجان گفت: بيش از 5 هزار كيلومتر شبكه گاز در استان زنجان نشت یابی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدير عامل شركت گاز استان زنجان گفت: تا پايان آذر ماه امسال؛ 5 هزار و 11 كيلومتر شبكه گاز، 520 ايستگاه تقليل فشار و اندازه گيری، 5 هزار و 221 عدد حوضچه و شير و 166 هزار و  552  علمك؛ در يك دوره 9 ماهه نشت يابی شد.  
سيد سعيد عسگريان افزود: اين عمليات با هدف حفظ و افزايش ضريب ايمنی شبكه گاز و به وسيله گروه های نشت يابی انجام مي شود.  
وی گفت: در اين بازرسی ها کنترل کیفی پروژه های گازرسانی، كالا، تأسیسات و نشت یابی مورد بازرسي دوره ای قرار می گيرد  
رئيس بازرسی فنی نيز خاطر نشان كرد: جلوگيری از هدر رفت ثروت ملی، كاهش خطر های زيست محيطی و پيشگيری از بروز حوادث ناگوار؛ مهم ترين مزيت های پايش های دوره ای نشت يابی است.
محمد تقی قزلباش، نشت ياب شبكه و انشعاب را از مهم ترين مسئوليت های واحد بازرسی اعلام  و اظهار کرد: مراقبت و نگهداشت ايمن شبكه و انشعابات از اهميت بالايی برخوردار است و كوتاهی از آن موجب خسارت جانی و مالي جبران ناپذيری خواهد شد.
وی تاكيد كرد: پايش و كنترل شبكه و انشعابات گاز مطابق با آخرين استانداردهاي شركت ملي گاز ايران؛ به صورت دوره ای و منظم؛ با بهره گيری از پيشرفته ترين تجهيزات نشت ياب انجام می شود.
رئيس بازرسی فنی شركت گاز استان زنجان در پايان خاطر نشان كرد؛ بازرسی 90 هزار و 705 عدد اتصالات فولادی، بيش از 92 هزار و 753 عدد اتصالات پلی اتيلن، 32هزار و 503 عدد كنتور و رگلاتور، 409 كيلومتر لوله فولادی و پلی اتيلن و 44 هزار و 213 عدد بازرسی از شيرآلات را از ديگر اقدامات واحد بازرسی فنی و ايمنی اعلام كرد.         
 
انتهای پیام/ن
                                                                                                                                  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.