جشن کریس رونالدو و هواداران رئال مادرید برای چهارمین توپ طلا

کریستیانو رونالدو فوق ستاره کهکشانی ها، امروز چهارمین توپ طلای خود را با هواداران تیم رئال مادرید جشن می گیرد.

جشن کریس رونالدو و هواداران رئال مادرید برای چهارمین توپ طلابه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریس رونالدو که در بازی برابر تیم سه ویا در جام حذفی فوتبال اسپانیا غایب بود و امروز در رویارویی با تیم قعرنشین گرانادا در ترکیب اصلی کهکشانی ها حضور خواهد داشت، چهارمین توپ طلای خود را با هواداران تیم رئال مادرید جشن خواهد گرفت.

پیش از بازی امروزِ دو تیم رئال مادرید و گرانادا که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود، کریس رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان چهارمین توپ طلای دوران فوتبال حرفه ای خود را به هواداران تیم رئال مادرید نشان خواهد داد.

از آنجایی که رونالدوی فوق ستاره از زمان دریافت توپ طلای فوتبال تاکنون فرصت بازی در ورزشگاه برنابئو را پیدا نکرده، امروز بهترین زمان برای جشن گرفتن این جایزه با هواداران تیم نخست فوتبال اسپانیا است.

کریس رونالدو که موفق شد در پیروزی 1 – 9 تیم خود برابر گرانادایی ها در سال 2015، 5 گل به ثمر برساند، در سال 2013 نیز پیش از بازی با همین تیم دریافت جایزه توپ طلای فوتبال را با هواداران تیم مادریدی جشن گرفت.

گفتنی است رونالدو بهترین فوتبالیست حال حاضر جهان، در آن بازی نیز موفق به گلزنی شد و تیم رئال مادرید توانست با نتیجه 0 – 2 برابر تیم گرانادا به پیروزی دست یابد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار