برخورداری تمام روستاهای بالای 20 خانوار از اینترنت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دربخش چابکسر رودسر گفت: تمام روستاهابی بالای 20 خانوار تا پایان کار این دولت از اینترنت برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، محمود واعظی در این نشست که  با حضور استاندار، نماینده مردم شریف رودسر و املش و جمعی از مسئولین استان برگزار شد گفت: دولت و مجلس یک اهتمام جدی دارند برای خدمت به مردم و این روزها نمایندگان مجلس سه شیفته کار می کنند تا برنامه ششم را بررسی و مطالعه کنند و پس از آن هم نوبت مطالعه بودجه سال 96 است که باید مطالعه کنند.  
 

برخورداری تمام روستاهابی بالای 20 خانوار از اینترنت

واعظی  افزود: دولت هم در سه و نیم سال گذشته یک سیاست توسعه ای را در پیش گرفته و تلاش کرده که فشارهای ناشی از تحریم ها و بدعهدی ها را رفع نماید.

 وزیر ارتباطات ادامه داد : در منطقه ای هستیم که کشورهای همسایه با بحران امنیتی، جنگ های داخلی، اقدامات تروریستی یا اندیشه های منحط تکفیری مواجه اند.
 
وزیر ارتباطات گفت:همه باید شکرگزار جوانان و نیروهای مسلح باشیم که امنیت داخل و هم امنیت مرزها را در کشور بوجود آورده اند متأسفانه عده ای می گویند چرا باید به عراق و سوریه  نیرو اعزام کنیم نمی دانند اگر ما نرویم دشمن می آید و نمی دانند که دشمن تکفیری تا 25 کیلومتری مرزهای ما پیشروی کرده بود و مرقد ائمه معصوم(ع) و خاندان عصمت و طهارت در معرض تهدیدات دشمن بود. 

واعظی در ادامه اظهار داشت : امروز بسیج و سپاه پاسداران تبدیل به الگویی در کشورهای همسایه و منطقه شده است امروز شیوه مبارزه و مقابله با دشمن در عراق و سوریه را از رزمندگان ایران اسلامی الگوبرداری کرده اند و این افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران است برای این که ما علاوه بر این که امنیت کشور خویش را حفظ کرده ایم الگویی برای کشورهای منطقه شده ایم.

محمود واعظی با اشاره به اینکه: داعش دست پرورده رژیم اشغالگر قدس است هرکس بخواهد اسلام را تهدید و تخریب کند بدون شک وابسته به رژیم غاصب صهیونیستی است و باید قدردان اسلام و نظام و مردم و مسئولین و در رأس آن رهبر انقلاب باشیم.
 
وی افزود: دولت مال جناح خاصی نیست وابسته به این حزب و آن حزب نیست برآمده از رأی مردم و علاقمند به خدمت به مردم است. وبسیاری از مشکلات حل شده و روابط خارجی خوبی داریم و نظام تبدیل به یک بازیگر فعال تبدیل شده باید همبستگی را حفظ کنیم انتخابات همه جا است یاد بگیریم که زمان انتخابات اخلاق را رعایت کنیم پس از انتخابات هم در خدمت مردم باشیم و مردم تاوان ما را برای چهار سال پرداخت نکنند،

مسائل و مشکلات مختلف باید رسیدگی شود و نباید فقط به تهران و مراکز استان ها توجه شود بلکه در هنگام بودجه ریزی و اعتبارات باید عنایت شود و مشکلات و مسائل مردم در تمام نقاط باید دیده و توجه شود. 

محمود واعظی در بخش چابکسر رودسر همچنین افزود؛به پروژه کابل مخابراتی چابکسر تسریع داده  شده وسوئیچ مراکز مخابراتی توسعه و ارتقاء داده می شود  ، نسل سوم و چهارم تلفن همراه به ترتیب و به تدریج اجرا می شود  وتمام روستاهابی بالای 20 خانوار تا پایان کار این دولت از اینترنت برخوردار می شوند، مشکلات تلفن های دبلیو ال ال رفع می شودو اینترنت هم جداگانه به آنان داده می شود .

 وی همچنین به افزایش پهنای باند اشاره کرد ودر رودسر تصریح کرد: در رودسر پهنای باند سه برابر شده 39 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و تا پایان این دولت 37 میلیارد تومان دیگر سرمایه گذاری می شود.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.