وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از اقتصاد بیمار است

جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استانداری گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه از قدیم اقتصاد ایران متکی به نفت بوده و همیشه بالا و پایین شدن قیمت نفت دغدغه بوده است گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از اقتصاد بیمار است.

وزیر ارتباطات و فناوری با بیان اینکه از قدیم اقتصاد ایران متکی به نفت بوده است افزود: روح حاکم بر اقتصاد مقاومتی این است که اقتصاد تنها متکی به یک مولفه اقتصادی نباشد و بتواند با حمایت از تولید و محصولات داخلی به اقتصاد بیمار کمک کند.
 
واعظی ادامه داد: کنترل شدن تورم فرصتی برای رونق اقتصاد است و آمارها در بخش کشاورزی و صنعتی و غیره نوید رونق اقتصادی را می‌دهد.
 
وی با بیان اینکه برجام یک بستر است افزود: مهم این است که ما روی برجام چه فعل و انفعالاتی انجام می‌دهیم و برجام نقطه قوت این دولت است زیرا بازار صادرات و واردات ایران با دیگر کشورها رونق گرفته است.
 
محمود واعظی درباره ادغام روش‌های سنتی با روش دانش‌بنیان افزود: اگر روش‌های سنتی را با IT و برنامه‌های نرم‌افزاری ادغام کنیم به شناخته شدن ما در جهان کمک می‌کند و این کار نه تنها به اقتصاد کمک می‌کند بلکه موجب ایجاد فرصت شغلی فراوان و تولید شغل‌های جدید می‌شود.

وزیر ارتباطات قبل از ظهر امروز نیز در جلسه صادرات غیرنفتی استانداری گیلان حضور می‌یابد و در نماز جمعه در شهر آستانه‌اشرفیه شرکت می‌کند و عصر امروز با آیت‌الله قربانی امام جمعه رشت دیدار می‌کند.

پایان‌بخش سفر واعظی به گیلان دیدار با مجمع نمایندگان این استان در عصر امروز است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.