ساری،

مصاف نمایندگان مازندران برای صعود به لیگ برتر فوتبال

دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور با تلاش نمایندگان مازندران برای صعود به لیگ برتر از امروز آغاز می شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، تیم نساجی مازندران از ساعت 14 امروز در ورزشگاه شهیدوطنی قائم‌شهر به مصاف اکسین البرز می رود.
تیم فوتبال نساجی که این روزها حال و روز بهتری دارد و با بازگشت مهدی پرهام مالک تیم، قسمتی از طلب‌ بازیکنان این تیم پرداخت شد حالا بیش‌ از پیش آماده خیز برداشتن به سوی صدر جدول است.
تیم نساجی که این فصل را با سرمربیگری محمود فکری آغاز کرد در ادامه با انصراف فکری ، کار را به دستیار وی ، حسین مسگرساروی سپردند تا مسگرساروی بازیکن سالهای دور فوتبال مازندران و تیم ملی ، تجربیات خود را به کار گیرد تا شاید طلسم چندساله فوتبال مازندران در داشتن تیم در لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور بشکند.
تیم نساجی مازندران اکنون با 28 امتیاز در رده چهارم جدول و تیم اکسین البرز با 23 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند.
تیم اکسین البرز هم که ابتدای فصل را با سرمربیگری فیروز کریمی آغاز کرد با کسب نتایج ضعیف، نیم فصل دوم را با یحیی گل محمدی سرمربی نیم فصل اول تیم ذوب آهن اصفهان آغاز کرد تا بتواند نتایج بهتری بگیرد.
 تیم خونه به خونه بابل دیگر نماینده مازندران هم از بعدازظهر امروز در اهواز به مصاف استقلال این شهر می رود.
 تیم خونه به خونه که نیم فصل اول مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور با وجود هزینه های زیاد و گرفتن بازیکنان معروف ، نتوانست در جدول رده بندی به جایگاه قابل توجهی دست یابد و با 28 امتیاز در رده پنجم جدول جا خوش کرد در نیم فصل دوم می خواهد به عنوان مدعی صعود به لیگ برتر به مصاف حریفان خود برود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار