ساری،

شکست سنگین بانوان آملی در لیگ دسته یک فوتسال

تیم هیات فوتبال آمل نخستین دیدار خود در فصل جدید رقابتهای لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه های کشور را با شکست سنگین خانگی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،تیم فوتسال هیات فوتبال آمل عصر دوشنبه در سالن ورزشی شهیدخوش سیما این شهر میزبان تیم مدعی فرهنگ ایثارایرانیان تهران بود که نتیجه بازی را 8بر 2به حرف خود واگذار کرد.

تیم هیات آمل درحالی نخستین شکست این فصل خود در این رقابتها را تجربه کرد که روز گذشته و در آغاز گروه چهارم که میزبانی آن را نیز برعهده دارد، با قرعه استراحت مواجه شد.

دردیگر دیدار برگزار شده روز دوم این رقابتها دیدار تیم های آساره اندیمشک و نفت امیدیه به تساوی 4بر 4 انجامیدو تیم آرسن چابکسر در روز دوم این رقابتها استراحت داشت.

بر اساس این گزارش ، امروز و در سومین روز برگزاری این رقابتها، تیم فرهنگ ایثار ایرانیان تهران با نفت امیدیه و هیات فوتبال آمل با آرسن چابکسر دیدار می کنند.

تا پایان روز دوم این مسابقات تیم فرهنگ ایثارایرانیان تهران با 6 و تفت امیدیه با4 امتیاز در رده های اول و دوم جدول رده بندی گروه چهارم قرار دارند.

مرحله رفت فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه های کشور در گروه 4 از روز یکشنبه 5 دی ماه با حضور تیم های آساره اندیمشک، نفت امیدیه، فرهنگ ایثارایرانیان تهران، هیات فوتبال آمل و آرسن چابکسر در سالن ورزشی شهیدخوش سیما آمل آغاز شد و این رقابت هاتا روزپنجشنبه ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.