ساری؛

شکست سنگین شهروند ساری در خانه

تیم فوتسال شهروند ساری مقابل گیتی پسند اصفهان متحمل شکست سنگینی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،در هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور ، تیم شهروند ساری عصر امروز در سالن سیدرسول حسینی میزبان تیم صدر جدولی گیتی پسند اصفهان بود که این دیدار در پایان با نتیجه 8 بر 2 به سود تیم مهمان خاتمه یافت .

گل های تیم گیتی پسند را در این دیدار علی اصغر حسن زاده 3 بار، مهدی جاوید 2 بار ، مورنو، احمد اسماعیل پور، و احمد افشار و گلهای تیم شهروند را رضا امانی و محمدرضا کرد به ثمر رساندند.

تیم شهروند دراواخر نیمه اول در حالیکه 2 بر 1 از حریف خود عقب بود و اوایل نیمه دوم حملات زیادی را روی دروازه حریف تدارک دید که با کمی بدشانسی توپهای بازیکنان شهروند به گل تبدیل نشد و در مقابل تیم گیتی پسند با حملات نه چندان جدی به راحتی به گل می رسید .

سوت اشتباه از داور به ضرر تیم شهروند باعث شد تا هواداران ساروی نسبت به قضاوت دو داور بازی حساس شوند ، این داوران در چند صحنه قضاوت مشکوکی داشتند که این موضوع موجب وقفه چند دقیقه ای در بازی در نیمه اول شد.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال، تیم گیتی پسند با 38 امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کرد و تیم شهروند هم با همان 21 امتیاز در رده هفتم جدول باقی ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.