کرمان؛

نان کرمان صادر می شود

کیفیت نان در نانوایی‌های استان کرمان به نسبت دو، سه سال گذشته با توجه به تدوین سند امنیت غذایی استان افزایش یافته است.

نان کرمان صادر می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید ذکا اسدی معاون استاندار کرمان گفت: برای نان کرمان برنامه‌ریزی شده است و صادرات نان از کرمان به مشهد و تهران را داریم و خواستار همکاری بیشتر برای رشد کیفیت نان در استان کرمان هستیم.

وی افزود :نانوایی های کرمان درجه بندی شده اند واین برکیفیت کار تاثیر گذاشته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت:تعدادی کارخانه رب گوجه فرنگی با تولید انبوه در شهرستان نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه‌گنج راه‌اندازی می‌شود که استانداردهای لازم را رعایت می‌کنند و سایر کارخانه‌های رب گوجه فرنگی استان کرمان نیز باید استانداردها را رعایت کنند در غیر این صورت پلمب می‌شوند.
وی تصریح کرد: سندهای هفت گانه امنیت غذایی استان کرمان تدوین شده‌ است و آمارها نشان می‌دهد پیشرفت خوبی در همه زمینه‌ها از جمله کیفیت نان، لبنیات و گوشت صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: کشتارگاه‌های استان کرمان به ویژه کشتارگاه کرمان نیز بعد از تدوین اسناد امنیت غذایی وضعیت خوبی پیدا کرده‌اند و وضعیت کشتارگاه‌های شرق و جنوب استان هم بهتر شده است و بهسازی کشتارگاه رفسنجان نیز باید در اولویت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بر ایجاد امید و نشاط در جامعه تأکید کرد و افزود: امید به زندگی در استان کرمان بالا رفته است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار