کرمانشاه؛

دستگيری 9 سارق در کمتر از 10 ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از انهدام دو باند سرقت و دستگيری 9 سارق در کمتر از 10 ساعت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حسين براری گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت مشابه محتويات و قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان، پليس کنگاور به منظور پيشگيری از تكرار سرقت‌ها و ايجاد نگرانی در بين شهروندان، دستگيری سارقان را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار داد و اقدامات فنی و طرح‌های اطلاعاتی خود را آغاز کرد.

اين مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام اقدامات تعقيب و مراقبتی و تحت نظر قرار دادن سارقان سابقه دار آزاد شده از زندان، باند سارقان حرفه‌ای و مخفيگاه آنها را كه با زيركی تمام و بدون به جای گذاشتن هيچ ردپایی اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی کردند.

براری تصريح کرد: عوامل انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی به سرعت در قالب چند تيم و به طور هم زمان محل‌های اختفای سارقان را مورد بازرسی قرار دادند و اعضای باند چهار نفره سرقت را دستگير کردند، همچنين اموال مسروقه اعم از تعداد قابل توجهی انواع لاستيک خودرو، قطعات و لوازم داخلی خودرو و مقاديری موادمخدر را کشف و ضبط کردند.

وی افزود: با استفاده از اطلاعات به دست آمده از سارقان دستگير شده، يک باند پنج نفره سرقت ديگر نيز شناسایی و قبل از هرگونه عکس‌العملی طي يک عمليات ضربتی متلاشی شدند و اموال مسروقه نيز از آنها کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور، گفت: ميانگين سنی سارقان دستگير شده 40 سال است که بيشتر آنها سابقه‌دار هستند و برابر استعلام از سيستم پليس آگاهی استان، سارقان دستگير شده پيش از اين 35 مورد سابقه سرقت داشته‌اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار