کرمانشاه؛

كشف محموله بزرگ تلفن همراه قاچاق

فرمانده انتظامی استان از كشف محموله جاسازی شده گوشی های تلفن همراه قاچاق به تعداد 297 دستگاه خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ و به نقل از  پايگاه خبری پليس، سردار "منوچهر امان اللهی" گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اينکه يک باند فعال در امر قاچاق کالا در شهرستان جوانرود تشکيل شده و اخيراً اقدام به خريداری يک محموله کالای قاچاق (گوشي هاي تلفن همراه) از اکراد عراقی کرده است و با عبور از معابر غير مجاز مرزی وارد شهرستان مذکور شده و قصد انتقال آن به استان هاي مرکزی کشور را دارد، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وی تصريح كرد: متهم که برای از بين رفتن ظن پليس، به همراه اعضاي خانواده اقدام به حمل کالای قاچاق کرده بود، با استفاده از اقدامات فنی و اطلاعاتی محور تردد وي شناسايی و با هماهنگی مقام قضائی، يك تيم عملياتی از پرسنل اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهی مركز استان به محور تردد قاچاقچيان اعزام شد.
مقام ارشد انتظامی استان تصريح کرد: مأموران انتظامی موفق شدند خودروي مذکور را در محور جاده قزانچي، پس از چندين ساعت کنترل نامحسوس، مشاهده و توقيف کنند.
سردار امان اللهي ادامه داد: پس از بازرسی از خودرو تعداد 297 دستگاه انواع گوشي قاچاق فاقد مدارك مثبته گمركی كه به طرز ماهرانه اي جاسازی شده بودند، كشف شد.
وي گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش ريالي محوله مكشوفه بالغ بر سه ميليارد ريال است و در اين راستا يک نفر متهم دستگير و به همراه كالاي مكشوفه و خودروي حامل بار قاچاق به پليس آگاهی منتقل شد.
فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه پرونده کماکان تحت رسيدگی قرار دارد، اظهار داشت: مرزي بودن استان کرمانشاه زمينه قاچاق کالا را برای برخي افراد سودجو فراهم کرده است، اما نيروي انتظامي با همه توان و امکانات و برابر قوانين در مقابل قاچاقچيان ايستاده است و در راستای حراست از توليدات داخلي، از هيچ کوششی فروگذاری نخواهد کرد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، محموله ، تلفن ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار