کرمانشاه؛

کشف 500 ميليون ريال کالای قاچاق در کرمانشاه

500 ميليون ريال کالای قاچاق در شهرستان کرمانشاه کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ و نقل از پایگاه خبری پلیس  فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از کشف چند محموله کالاي قاچاق به ارزش بيش از 500 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "رضا شيرزادي " گفت: در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي و برخورد با پديده شوم قاچاق کالا، انتظامي اين شهرستان با به کارگيري و هدايت پليس‌ هاي تخصصي و اکيپ هاي ويژه از يگان امداد و فوريت هاي پليسي 110 موفقيت هاي چشمگيري در اين زمينه داشته است.
وي افزود: طي چند روز گذشته با تشديد مقابله با قاچاق کالا، پليس اين شهرستان با اجراي گشت هاي هدفمند موفق به دستگيري 10 نفر قاچاقچي و توقيف شش دستگاه خودرو در اين زمينه شد.
اين مقام انتظامي ادامه داد: 994 ثوب انواع لباس زنانه، 19 طاقه پارچه قاچاق، يک هزار و 600 دست انواع شلوار، 100 دست کاپشن، 261 عدد قاپ گوشي، 75 تخته پتو و يک و نيم تن زغال از قاچاقچيان کشف و ضبط شده است.
سرهنگ شيرزادي در پايان با اشاره به تشکيل پرونده براي متهمان و تحويل به مراجع قضائي، تصريح کرد: برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق کالا و جرايم اقتصادي به صورت ويژه در دستور کار انتظامي اين شهرستان قرار دارد و با اين موضوع در جهت حمايت از توليدات داخلي قاطعانه برخورد مي کنيم.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، کشف ، کالا ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.