در جلسه شورای شهر؛

سالاری: اعتمادی به وقت دادن‌های هیئت رئیسه ندارم

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: هیئت رئیسه شورای شهر تنها فراکسیون اصول‌گراها را می‌بینند به همین دلیل اعتمادی به نوبت‌دادن‌های هیئت رئیسه ندارم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتقاد از هیئت رئیسه شورا در خصوص نوبت‌دهی به اعضا، اظهار داشت: اینکه هیئت رئیسه تنها فراکسیون اصول‌گرا را ببیند و به آن‌ها نوبت دهد درست نیست.

وی افزود: درخواست دارم کاری کنید که حضور و غیاب را همه اعضای شورای شهر ببینند، چرا که ما اعتمادی به این وقت‌ دادن‌ها نداریم.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه گورخوابی از جمله واژگانی است که مردم ایران با دنیا بیش از صد سال است که با آن آشنایی دارند، گفت: این موضوع به دلیل چالش‌هایی است که ریشه در فیش حقوقی و نجومی دارد و همچنین فساد بانکی گسترده‌ای که در سازمان‌ها و نهاد‌ها به وجود آمده است.

سالاری ادامه داد: با وجود تمامی این مشکلات نمی‌دانم چرا به ناهنجاری ها توجهی نداشته‌ایم در حالی که شورای شهر پارلمان کلانشهر تهران است و نباید از همه موضوعات آگاه شود.

وی گفت: باید برای حل کردن تمام مشکلات و بیرون رفت از این موضوعات با یکدیگر همدل و همراه شویم.

ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران خطاب به سالاری در خصوص نوبت‌دهی به اعضای شورای شهر گفت: من اصول‌گرا هستم اما دستگاه حضور و غیاب اصول‌گرا نیست.

محسن پیرهادی رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران افزود: با این حال من هیچگاه در وقت و تذکر نوبت‌دهی وی را حذف نکردم و همچنین در سخنرانی وی نیز جابه‌جایی انجام ندادم.

پیرهادی با تأکید بر اینکه بحث نوبت‌دهی به فراکسیون اصلاح‌طلب و اصول‌گرا مربوط نمی‌شود، افزود: باید بگویم که به شخصه در خصوص این موضوع بسیار معترض هستم.

وی اضافه کرد: مدتی پیش در خصوص یکی از اعضای شورای شهر خبر نادرستی را در یکی از سایت‌ها مشاهده کردم و به همین دلیل با مدیر آن تماس گرفتم که این خبر نادرست است و باید آن را حذف کنید.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه همه اعضای شورای شهر فارغ از هرگونه دید و نگاه سیاسی برای هیئت رئیسه شورا برابر هستند، گفت: بدون شک برای کسانی که در جایگاه هیئت رئیسه نشسته‌اند فرقی ندارد که چه کسی برای صحبت نوبت درخواست کرده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار