سالاری مطرح کرد؛

رفتن مسجد جامعی به کتابخانه ملی قطعی شد

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از قطعی شدن رفتن مسجد جامعی به کتابخانه ملی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد سالاری نایب رئیس فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر تهران از قطعی شدن رفتن مسجد جامعی به کتابخانه ملی خبر داد.

وی با اشاره به این که موضوع رفتن احمد مسجد جامعی از شورای شهر در جلسه روز سه شنبه شورای شهر مطرح می شود، گفت: وی محور اصلاح‌طلبان در شورا هستند و با رفتن ایشان خلائی در شورا ایجاد می‌شود، اما جایگاه واقعی ایشان فعالیت در حوزه فرهنگ و اجتماعی به خصوص کتاب و کتابخوانی کشور است و محبوبیت خاصی بین اهل هنر و فرهنگ دارند و به همین دلیل این مسئولیت جايگاه  مناسبی برای بهره مندی كشور و شهر تهران از ظرفيت های وی است.

سالاری ادامه داد: وی جزء سرمایه های فرهنگی کشور هستند که در طول فعالیت های خود در شورای شهر تأثیرات مثبتی در تعاملات بین اعضای شورا داشته است،  مسجد جامعی همواره یکی از اعضای تأثیرگذار شورای شهر بوده که هویت بخشی به شهر تهران، افزایش نظارت اجتماعی، نهادینه کردن تشکل های مردم نهاد و تخصصی کردن مأموریت های فرهنگی و اجتماعی در شهر بخشی از مجموعه فعالیت های تأثیرگذار وی است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: هرچند با رفتن وی، خلائی در شورا ایجاد می‌شود، اما مطمئنا وی مانند گذشته در هر سمتی باشند، بسیار تأثیرگذار خواهند بود و به ارتقا فرهنگ شهر و کشور کمک خواهند کرد.

سالاری در پایان اعلام کرد: با رفتن مسجد جامعی از شورا، افشین حبیب زاده از اعضای اصلاح طلب و عضو حزب اسلامی کار جایگزین وی می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار