ساری،

برگزاری همایش بین المللی گردشگری در مازندران

همایش بین المللی گردشگری ایران و نمایشگاه صنایع وابسته در مازندران برگزار می شود.

 پزشکی مدیرعامل توسعه گردشگری مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: همایش بین المللی گردشگری با هدف رویکرد اقتصاد مقاومتی، توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال با جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی برگزار می شود.

وی محورهای این همایش را شامل ایجاد اشتغال ،اقتصاد گردشگری و سلامت ، ورزشی، معماری و هنر ،روستاهای گردشگری و اکوتوریسم برشمرد و افزود: در این همایش 60 شهردار و 300 نفر از اعضای شورای شهر استان های کشور در این همایش دو روزه با سرمایه گذاران داخلی و خارجی مذاکره می کنند.

نماینده توسعه ایرانگردی و جهانگردی در مازندران با بیان اینکه بیش از 300مقاله تاکنون به دبیرخانه این همایش ارسال که 56 مقاله پذیرفته شد گفت: از این تعداد مقاله 25 مقاله از کشورهای کانادا ،امریکا ،بریتانیا،فرانسه و ترکیه بوده است.

پزشکی افزود: 4 مقاله برتر ز میان مقالات پذیرفته شده به عنوان فرصت ها و چالش های سرمایه گذاری در مازندران در روز همایش خوانده می شود.

دبیرکل همایش بین المللی گردشگری ایران و نمایشگاه صنایع وابسته در مازندران با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 28دی است گفت: این همایش 29 و 30 دی امسال در ساری برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.