کشف وانهدام شبکه بزرگ قاچاق تلفن همراه

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از کشف وانهدام شبکه بزرگ قاچاق تلفن همراه و توقیف سه هزار دستگاه گوشی قاچاق گرانقیمت در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری ( حفظ اله تعالی ) مبنی بر ضربه به باندهای اصلی قاچاق کالا، مبارزه با کالای قاچاق در دستور کار این دادستانی قرار گرفته است.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان تصریح کرد: مامورین اداره کل اطلاعات استان کرمان پس از چندین ماه کار اطلاعاتی و عملیاتی دقیق بر روی یکی از باندهای بزرگ و گسترده شبکه ورود و توزیع گوشی های قاچاق در داخل کشور که بصورت سازمان یافته این اقلام را از خارج از کشور وارد و سپس در داخل مملکت توزیع می نمودند.

وی ادامه داد:سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند اعضای اصلی و محوری این باند را در حال دپوو و حمل کالاهای قاچاق دستگیر و محموله های قاچاق قبل ازپخش کشف و توقیف گردید.

سالاری در خصوص نحوه کار این باند بیان داشت:این شبکه از طریق حواله های صادره از سوی صرافی های داخلی ارز را به خارج از کشور منتقل و از طریق ایادی خود در کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس گوشی را خریداری و به وسیله شبکه قاچاق به کشور وارد و سپس توزیع می نمودند.

دادستان کرمان اعلام کرد: تاکنون سه هزار دستگاه انواع تلفن همراه از متهمین کشف و توقیف و چهار نفر از اعضای اصلی و محوری باند دستگیر و در بازداشت به سر می برند .

وی افزود: با توجه به گستردگی فعالیت باند مذکورچندین حساب از نامبردگان با میلیارد ها ریال موجودی کشف و توقیف گردیده است.

دادستان مرکز استان در پایان بیان داشت: با تلاش و مجاهدت سربازان گمنام امام زمان (عج)و تمرکز صورت گرفته بر روی باندهای کلان قاچاق و این بستر و محیط برای مجرمین و مخلین اقتصادی نا امن و غیر مطمئن خواهد گردید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.