کرمان؛

توقيف تريلر حامل 20 تن خشكبار قاچاق در نرماشير

فرمانده انتظامی نرماشير از توقيف يک دستگاه تريلر ترانزيت حامل 20 تن خشكبار قاچاق به ارزش يک ميليارد ريال در اين شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ٬سرهنگ حسين يوسف آبادی گفت:در راستای اجرای طرح مبارزه با پدیده قاچاق کالا،ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در مسیر نرماشیر-بم به یک دستگاه تریلر کشنده اسكانیا که از جنوب شرق كشور به سمت تهران در حرکت بود،مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینكه در بازرسی از این خودرو 20 تن خشكبار قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد،افزود: ارزش این محموله توسط كارشناسان مربوطه یك میلیارد ریال اعلام شده است.

یوسف آبادی با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس در برخورد قاطعانه با قاچاق كالا، افزود: دراقدامی دیگر ماموران کلانتری"عزیز آباد" این فرماندهی،هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی ،یك اتوبوس مسافربری حامل کالای قاچاق را در مسیر فرعی روستای "علی آباد" توقیف و در بازرسی از آن12هزار نخ سیگار قاچاق به همراه 31 جعبه لیمو ترش و تعدادی وسایل آرایشی به ارزش تقریبی 110میلیون ریال که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف كردند.

یوسف آبادی با اشاره به دستگیری چهار قاچاقچی و توقیف دو دستگاه وسیله نقلیه ،گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشكیل پرونده ،جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.