سرنوشت ابهام برانگیز نکیسا در سیاه جامگان

حضور نیما نکیسا در تیم سیاه جامگان مشهد در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه خداداد عزیزی به سمت سرمربی گری تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد انتخاب، دوست قدیمی اش مهدی هاشمی نسب را به عنوان سرپرست تیم منصوب کرد.

پس از آن به نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی و پرسپولیس که فصل گذشته به عنوان مربی دروازه بان ها در تیم سیاه جامگان فعالیت می کرد پیشنهاد داد که به عنوان مدیر فنی در تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد به فعالیت بپردازد.

بر همین اساس نکیسا برای رایزنی و مذاکرات نهایی با مسئولان سیاه جامگان به مشهد سفر کرد تا وضعیتش را با این تیم مشخص کند و پس از جلسه ای که نکیسا با خانواده عباسی و عزیزی برگزار کرد تصمیم گرفت در نیم فصل دوم به عنوان مدیر فنی تیم سیاه جامگان فعالیت کند.

در حالی که از روز چهارشنبه هفته گذشته تمرینات تیم فوتبال سیاه جامگان آغاز شده است اما از مشهد خبر می رسد نیما نکیسا هنوز در تمرینات تیم فوتبال سیاه جامگان حضور نیافته و مشخص نیست چه زمانی در این تیم به طور رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

با این روند و جدایی برخی ستاره های تیم فوتبال سیاه جامگان از این تیم باید شاهد احتمال رفتن نیما نکیسا از این تیم مشهدی باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار