اصفهان؛

اختصاص ۴۳ میلیون تومان ردیف بودجه به اتحادیه تاکسیرانان گلپایگان

رئیس شورای شهر گلپایگان از اختصاص ۴۳ میلیون تومان ردیف بودجه به اتحادیه تاکسیرانان گلپایگان پس از تایید سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود اسکندری  در حاشیه جلسه هم اندیشی که با تعدادی از تاکسیرانان شهر گلپایگان در ساختمان شورای شهر برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در سال۹۴ مبلغ ۱۰۲ میلیون تومان از طرف وزارت کشور به حساب شهرداری گلپایگان واریز شد که ۴۳ میلیون تومان از این مبلغ به شرکت تعاونی تاکسیرانی گلپایگان اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون ردیف بودجه ای از طرف شهرداری در این خصوص به شورا ابلاغ نگردیده است ادامه داد: در راستای مشکل تخصیص بودجه به اتحادیه تاکسیرانان شهرستان، نامه ای از طرف شورا برای دکتر خندان دل رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور تنظیم شده است تا از طریق اختصاص ردیف بودجه؛ بودجه مورد نظر به شرکت تاکسیرانی شهرستان پرداخت گردد .

رییس شورای شهر گلپایگان در ادامه ضمن استقبال از اینگونه نشست ها گفت: ما نمایندگان مردم شهرستان هستیم و تاکسیرانان همشهریان خدوم و عزیز ما می باشند و شورا از هیچ کمکی در این خصوص دریغ نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: شورای شهر یک پارلمان محلی است و زمانی که طرح در شورا مصوب می شود برای شهرداری قابل اجرا می باشدولی پرداخت بودجه منوط به تحقق ردیف بودجه می باشد .


اسکندری عنوان کرد:ساختمان اتحادیه تاکسیرانی گلپایگان تا کنون ۴۰ الی ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و سال گذشته نیز مبلغ ۱۳ میلیون تومان از طریق پیشنهاد شهردار به شورا و به اتحادیه تاکسیرانی کمک شده است .

رییس شورای شهر گلپایگان در رابطه با نصب تابلوهای ویژه ایستگاه تاکسی در سطح شهر افزود: رفع این مشکل با شورای ترافیک که متشکل از فرماندار به عنوان ریاست شورا ، یک نفر از اعضای شورای شهر، ریاست پلیس راهور ، ریاست راه و شهرسازی ، شخص خود شهردار و ریاست محیط زیست می باشد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.