تشکیل جلسه ستاد عالی بازی های کشورهای اسلامی با حضور سلطانی فر

ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی با حضور سلطانی فر و هاشمی و محوریت بازی های کشورهای اسلامی و داخل سالن تشکیل می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرالله سجادی با اشاره به تشکیل دومین جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت : دستور جلسه دومین جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک این هفته تشکیل می شود.

وی افزود: دستور جلسه ما ارائه گزارش درخصوص بازی های کشورهای اسلامی 2017 باکو آذربایجان و همینطور بازی های داخل سالن 2017 عشق آباد ترکمنستان است.

سجادی درباره ارزیابی نهایی فدراسیون هایی که قرار است در این بازی ها حضور پیدا کنند، گفت  تا روز چهارشنبه ارزیابی فدراسیون های شرکت کننده در این رقابت ها توسط دفتر برنامه ریزی و نظارت، نهایی می شود و گزارش آن در ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی ارائه خواهد شد.

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: بعد از رقابت های کشورهای اسلامی و بازی های داخل سالن، در جلسه آینده ستاد مباحث مربوط به بازی های آسیایی و پاراآسیایی اندونزی مطرح می شود.

سجادی گفت: البته ارزیابی مقدماتی فدراسیون برای بازی های آسیایی آینده از مهرماه امسال در معاونت قهرمانی آغازشده است و مرتبا ارزیابی فنی فدراسیون و گزارش ناظران در جلسه ستاد عالی بازی ها به اطلاع وزیر و مسئولان کمیته ملی المپیک رسانده خواهد شد.

معاون وزارت ورزش و جوانان درباره زمان مراسم تجلیل از قهرمانان هم گفت: تلاش می کنیم در فاصله زمانی نیمه دوم بهمن تا نیمه دوم اسفند مراسم تجلیل از قهرمانان سال 1394 و بازی های المپیک و پارالمپیک برگزار کنیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار