ایلام؛

نو عروسانی که راهی خانه بخت شدند

یک هزار و 600 نوعروس راهی خانه بخت شده اند و به هر یک از این افراد 20 میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه نیز پرداخت شده است.

نو عروسانی که راهی خانه بخت شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان گفت: کمک هزینه تامین جهیزیه این مددجویان بطور کامل پرداخت شده است و اکنون هیچ مددجوی پشت نوبت دریافت کمک هزینه خرید جهیزیه قرار ندارد.

ضیاء رضایی بیان کرد: همچنین به منظور کمک به تحکیم خانواده های زیر پوشش امسال 2 هزار و 150 خانوار در برنامه های مختلف آموزشی این نهاد شرکت کردند.

رضایی تامین جهیزیه را یکی از مهمترین خدمات این نهاد به جامعه هدف دانست و افزود: از ابتدای تشکیل این نهاد تاکنون در مجموع 48 هزار نوعروس مددجوی زیر پوشش در استان با حمایت امداد راهی خانه بخت شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اظهارکرد: درصد طلاق بین مددجویان و خانوارهای زیر پوشش این نهاد در مقایسه با مجموع نرخ استانی پایین تر است.
 
وی علت این مساله را ارائه آموزش های پیش از ازدواج به مددجویان اعلام کرد وادامه داد: این نهاد علاوه بر آموزش های پیش از ازدواج به زوج های جوان، گواهینامه آموزشی نیز برای آنان صادر می کند.

اکنون 22 هزار خانوار در مناطق مختلف شهری و روستایی استان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره مند هستند.
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.