شهرکرد؛

درخشش در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

سه مربی و یک عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، برگزیده مرحله پایانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شدند.

درخشش مربیان و اعضای کانون چهار محال و بختیاری در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گوییبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سه مربی و یک عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، عنوان برگزیده نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در میان 57 قصه گوی راه یافته به مرحله پایانی را از آن خود کردند.

بر اساس این گزارش؛ زهرا بابادی مسئول مرکز فرهنگی هنری شلمزار با قصه «نگین شکسته» در بخش رضوی، ژیلا مهندس مسئول مرکز فرهنگی هنری سامان با قصه «دخت ایران زمین» در بخش کانونی، سپیده ابراهیمی مربی فرهنگی مرکز شماره یک شهرکرد با قصه «آن بالا، این پایین» در بخش کانونی و حسین صیادی عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری شهر کیان با قصه «گنجشک و پنبه دانه» در بخش نوجوانان، حائز عنوان منتخب این جشنواره شدند.

فراخوان نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از تابستان امسال در 3 بخش قصه گویی، داستان نویسی و مقاله‌نویسی با محورهای موضوعی آزاد با درون مایه آموزشی و تربیتی، زندگی به سبک ایرانی ـ اسلامی و رضوی در کشور آغاز شد که حاصل این فراخوان، شرکت 4 هزار و 305 نفر و برگزاری 570 جشن قصه‌گویی بود.

پس از داوری اولیه قصه‌ها در سطح استان‌ها، در مجموع یک‌هزار و 288 قصه به بخش داوری مرحله پایانی راه یافت.

این تعداد قصه در 6 بخش مربیان کانون، آزاد، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، نوجوانان، فراگیر و رضوی مورد داوری قرار گرفت و 57 قصه شامل 20 مربی کانون، 5 قصه‌گوی آزاد، 10 پدربزرگ و مادر بزرگ، 11 نوجوان، 3 قصه‌گوی فراگیر و 8 قصه‌گوی رضوی برگزیده و شایسته حضور در اختتامیه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شناخته شد.

داوری بخش‌های داستان نویسی، مقاله‌نویسی و همچنین انتخاب استان موفق در این رویداد فرهنگی هنوز به پایان نرسیده است.

اختتامیه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، 27 بهمن ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار