مشهد؛

جابر صادق‌زاده پهلوان کشتی سال ۹۵ کشور شد

رقابتهای کشتی پهلوانی قهرمانی بزرگسالان کشور با معرفی جابر صادق‌زاده به عنوان پهلوان سال 95 کشور در مشهد به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در دیدار فینال وزن به اضافه ی 100 کیلوگرم پیکارهای کشتی پهلوانی کشور جابر صادق زاده پهلوان سال گذشته کشور از مازندران به مصاف احمد میرزاپور پهلوان کشور و قهرمان مسابقات جهانی از خراسان رضوی رفت و در یک کشتی بسیار نزدیک از سد این حریف گذشت و پهلوان کشور در سال 95 شد.

در دیگر رقابت های فینال این مسابقات نیز امین خدابخش از خراسان رضوی ب در وزن 60 کیلوگرم، ابراهیم ولیان از بوشهر در وزن 70 کیلوگرم، جعفر قاسمی از مازندران در وزن 80 کیلوگرم، مجتبی کلانتریان از خراسان شمالی در وزن 90 کیلوگرم و سینا غلامی از مازندران در وزن 100 کیلوگرم با شکست حریفان خود به مقام نخست رسیدند.

در وزن 60 کیلوگرم امیر حسین قنبر دوست از خراسان رضوی الف مقابل امین خدابخش دیگر کشتیگیر خراسان رضوی حاضر به مسابقه نشد.

در پایان پیکارهای رد ه ی سنی بزرگسالان یادواره ی مرحوم پهلوان علیرضا سلیمانی که با حضور 346 کشتیگیر در 6 وزن برگزار شد،تيمهاي مازندران،خراسانهاي رضوي الف و خراسان رضوی ب به ترتيب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

در پایان این رقابت ها، بازوبند پهلوانی پس از به جا آوردن نماز شکر توسط جابر صادق زاده پهلوان سال 95 کشور، توسط پدر شهیدان کروچی به دست او بسته شد.

در این مراسم مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، جمعی از پیشکسوتان کشتی کشور، رشیدیان استاندار و صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین خراسان رضوی حضور داشتند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار