امام جمعه شاهین دژ؛

دولتمردان به ملت دروغ نگویند

امام جمعه شاهین دژ گفت:دولتمردان به ملت دروغ نگویند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان شاهین دژ در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی به حدیثی از امام علی(ع) در باب تقوی الهی اشاره داشت که فرمودند:هرکس به تقوی الهی پایبند باشد عزت پیدا خواهد کرد.

وی بیشترین موضوع خطبه های امروز نماز جمعه را به بحث حماسه 9 دی اختصاص داد و ضمن تشکر از حضور بی نظیر و چشمگیر امت شهیدپرور و ولایی شاهین دژ و همچنین تقدیر از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ که لقب مالک اشتر زمان را به وی نسبت داد از پرسنل نیروی انتظامی که جهت ایجاد امنیت برگزاری تجمع بزرگ حماسه 9 دی انجام وظیفه نمودند نیز تشکر کرد.

باقری گفت:بصیرت یعنی شناخت،یقین و عبرت و در اصطلاح یعنی نیرویی در قلب شخص که با نور قدسی در ارتباط بوده و حقایق روشن را ببیند.در قرآن واژه بصیرت با 3 عنوان مختلف معنا شده است یکی به معنای یقین و اطمینان است که در آیه 108 سوره یوسف آمده است ،دوم به معنای شاهد که در آیه چهاردهم سوره قیامت از آن یاد شده است و سوم به معنای دلایل روشن که در آیه 114 سوره انعام آمده است .

خطیب نماز جمعه شاهین دژ شایعه سازی و شایعه پراکنی انتخاب مجدد رئیس جمهور در انتخابات آتی را عاملی در جهت ایجاد تفرقه و تشویش در اذهان عمومی اعلام کرد و افزود:سرنوشت مملکت را خود ملت میسازند و نیازی به شایعه پراکنی نیست و آنچنانکه امام راحل فرمودند میزان رأی ملت است ،پس بهتر است بجای زمینه سازی انتخاب مجدد رئیس جمهور به کارهای عمرانی و سایر امورات دولت رسیدگی کنید.

امام جمعه شاهین دژ به نامه 30 نفر از وطن فروشانی که با امضای نامه ای به رئیس جمهور منتخب آمریکا که هنوز دولت را تحویل نگرفته است مبنی بر اینکه با ایجاد تحریم های بیشتر علیه ایران زمینه اغتشاشات داخلی در ایران ایجاد خواهد شد اشاره کرد و گفت: این وطن فروشان و جیره خواران غرب با بصیرت ملت ایران بیگانه اند و هنوز فهم دقیقی از عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران ندارند و نافرجامی برجام را هنوز قبول نکرده اند.

وی  امضای 619 میلیارد دلاری بودجه نظامی آمریکا  در سال 2017  تلنگری برای دولت و مجلس دانست و ابراز داشت :آنانی که گفتمان را راهکار تعامل جهانی میدانند و با عقل به فنا رفته خود قدرت نظامی را عملا ناکارآمد میدانند از آمریکایی ها یاد بگیرند، با این بودجه دنیا را میتوان آتش زد با این تفاسیر باید بودجه نظامی کشور بیشتر از این بودجه لحاظ گردد.

باقری رزمایش هوایی مشترک نیروهای مسلح در مناطق جنوب غرب و جنوب شرق کشور را نشان از اقتدار و قدرت نظام دانست و اظهار کرد: این رزمایش در برابر افکار شوم اسرائیل و عربستان که میخواستند امنیت هوایی را نا امن جلوه دهند انجام شد و امروز دنیا انگشت خود را در دهان میفشارد که این قدرت نظامی ایران چگونه بدست آمده است و در پاسخ به سوال آنان میگوییم این عظمت و قدرت را مدیون الطاف الهی و رهنمودهای رهبرمان هستیم.

حجت الاسلام باقری در پایان از دولت خواست تا حقوق شهروندی را پیشکش نسازد بلکه به گورخواب هایی که سرپناهی ندارند رسیدگی کند و اگر حقوق یک ماه حقوق بگیران نجومی را صرف اجاره اقامتگاهی تا پایان فصل سرما کند دیگر گورخوابی باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.