اردبیل؛

افتتاح سالن 9 دی با نام شهید مدافع حرم علی آقایی در اردبیل

همزمان با نهم دی ماه سالن ورزشی 9 دی با نام شهید مدافع حرم علی آقایی در اردبیل به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سردار مستعد حصاری فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان در این مراسم با اشاره به پروژه های ورزشی با همت سپاه پاسداران و سازمان بسیج مستضعفان در مناطق مختلف به بهره برداری می رسد که امروز نیز سالن ورزشی 9 دی با نام شهید مدافع حرم علی آقایی در زیربنایی به مساحت هزار و 200 مترمربع با هزینه 900 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز در این مراسم گفت:‌ بصیرت و لایتمداری ملت ایران حماسه ۹ دی ماه را رقم زد و این حماسه برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار شد.

سردار جلیل بابازاده افزود: بصیرت و ولایتمداری ملت ایران حماسه 9 دی ماه را رقم زد و این حماسه برای همیشه در تاریخ ملت ایران ماندگار شد و مردم رویدادی بسیار بزرگ در 9 دی ماه خلق کردند.

وی با اشاره به‌ این‌که مردم ایران همیشه هوشیار بوده‌اند، افزود: در حماسه 9 دی ماه این هوشیاری و بصیرت به طور آشکار بر همگان ثابت شد که دشمنان و استکبار جهانی ترفندها و نقشه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بودند ولی با هوشیاری ملت ایران و درایتهای مقام معظم رهبری این نقشه‌ها وتوطئه‌ها به یاس و ناامیدی تبدیل شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، افتتاح ، سالن ، نهم دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.